Gör mig glad...

JA denna låt gör mig lite glad... o det är inte för att kvinnan är så förbaskat het ha ha...
Men liksom bara hela låten gör att jag myser, ser bra härligt ut o jag hade gärna bytit med dem o varit där!!

http://www.youtube.com/watch?v=x3AY0KpHj9A


(Jag fattar tyvärr inte hur man gör för att få den att öppnas så här direkt på min sida.. hmm får la lära mig.. men huvudsaken är iaf att låten är skön!!)

Ja jag vet jag borde plugga men fan jag kan inte koncentrera mig, allt annat är fan så mkt roligare, har inte pluggat sammanlagt en timme ens till tentan som alltså är i morgon o snart dags hämta hem min busfia... hmm hmm men inte alltid lätt när man heter jennybenny o virrar på som alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback