Idag har vi träffat Tomten...

Idag kan jag lova att det var nån som blev glad.. Lillgumman blev väldans glad när Tomten fanns på plats på julmarkanden i Gamla Linköping o hon fick sig en julklapp...Hon var väldans glad o stolt sen över att hon träffat tomten men undrade varför han inte frågade " om det fanns några snälla barn"... Men vi berättade att på julafton kommer tomten fråga så...

I övrigt har vi käkat lite sushi mums, o haft en skön eftermiddag framför teven o sett lite repriser... Jag msåte säga att säsongsavlutningen av Greys var riktigt upprörande inte en enda bra ska hände...

JA vad mer ska man tjöta om... en liten sak jag funderat lite på... jag vet entligen inte vad jag tycker om det... Det känns både ok att det blev/är så.. om än jag nog hoppas att det kanske inte ska fortsätta vara så, men om det blir så så antar jag att det oxå är fine, ja det finns ju liksom inget jag kan göra åt det.. .för vad man själv tycker o vill, spelar ju inte alltid den största rollen i vissa saker måste ju flera personer tycka samma sak eller iaf ha ungefär liknande tankar... Ja ja som sagt den som lever får se.. jag blir bara lite konfunderad över ja en del saker men men som sagt inget att göra åt... bara let it be... ha ha massa ordbajsande från min sida...Vissa saker i mitt/vårt liv känner jag inte alltid för att skriva om rent här...kan kännas för utlämnade ibland men men nu ska jag sluta svammla...


Lite pics från dagen:

 egentligen skulle hela fmailjen vara med men lillan syntes visst inte =)

image391
På julmarknaden på väg att träffa tomten...

image393
Så nöjd när paketet var runt halsen...
image394
Herr Franz himself

Avlutningsvis en liten bild på lilla mig, kanske kanske inte världens piggaste  men ändå haft en mysig skön dag sååå kul att se Tindriz bli sååå lycklig av att träffa tomten..

Så so long my friends, vi hörs kram kram kram.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vet att jag säger det nästan varje gång, men gud vad jag saknar er när jag ser pics på er!
Mysigt med julmarknad och kul för Tindra att få träffa tomten :-)
Jag ringer dig nu i veckan gumman. Kramis

2007-12-03 @ 01:42:53
Postat av: Cammi

Känns eet inte konstigt att inte ha någon snö?? Snön gör ju halva julen, hoppas vi får ha kvar den fram till jul så ni hinner mysa med den ni oxå :-) Fast just nu är det plus grader :-( När är det ni kommer hem o hur länge stannar ni? Vill ju hinna se er!! kram

2007-12-03 @ 16:24:00
Postat av: Anonym

Cicci: Ja du gumman miss u 2, kommer ihåg förra julen när vi mös på liseberg, var så fint där inne hmm du vet där det var massa småtomtar där vi försökte knäppa lite kort..JA tomtne var en stor hit för henne, hon var så lycklig o stolt sen över att hon sett han... Hoppas att ni oxå har det bra!! kram kram kram

Cammi: ja kanske därför man typ har noll julkänsla.. jag trivs bra med typ vädret men i dessa tider är det jättetrist..Känns tråkigare för kidzen du vet närm na inte kan åka pulka o sånt men men det kommer väl i januaro hoppas jag..
Vi kommer den 21a på kvällen o åker tillbaka 26e...(eller jag åker den 27e) så jag hoppas oxå vi ska hinna ses!!
kram kram

2007-12-03 @ 16:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback