Inget nytt eg...

Nu börjar jag vara ruggigt less på att vara själv... spec när en sak jag verkligen ville göra inte verkar bli av, fruktansvärt surt! blir både less o irriterad.. Shit vilket dunderjobb alla ensamstående gör alltså, åhh man är ju helt färdig efter en vecka liksom ha ha..

Ja idag är det hockey igen, lite läskigt när ryssarna verkar ha ett riktigt starkt lag.. hjälp hoppas hoppas det går bra! !

Visst borde väl stan vara öppen till 16 idag? Skulle behöva fixa ett litet ärende men annars har dem väl börjat ha söndagsöppet brukar väl vara så varje söndag i december... hmm ja jag vet inte får se om jag orkar annars får det kirras på måndag istället..

Igår var det iaf en lugn o skön fredagkväll, riktigt mysigt bara vara hemma o chilla, såg lite film, såg på two weeks notice, jag älskar såna där feel-good filmer, Sandra B är så ruksigt söt i den, lite så att man känner igen sig nästan, hon är ju så där virrig o klantig som jag med har en tendens att vara ha ha...

Kanske dags att klä på sig nått för dan iaf... men men kram kram på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback