inte färdig med klapparna

Gick inte så bra som jag tänkt med klapparna idag blir en tur in till stan imorrn med, men då ska det bakse mig bli färdigt!...

Känner mig lite halvlåg så här i kväll.. eller nja jag vet inte tankarna snurrar titt som tätt iväg på roliga saker, men vissa saker känns oerhört frustrerande o till viss del även lite jobbiga ibland, fan alltså ibland vill man bara inte vara stor, tänk att vara 5 bast o leka kuddkrig hela dagarna, slippa fundera på såna här stora jobbiga grejjer... mest gör det mig ju glad men ibland känns det väldigt frustrrande... usch idag är en sån dag...

men men puss på er allesammans  hoppas ni har det riktigt bra stor puss till johan


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Vars är Johan nu då??

Kramar till er alla Amanda:)

2007-12-21 @ 10:36:20
Postat av: Marran

Hej Jenny!
Tack för grattulationerna! Jag hade verkligen en underbar dag! Snart är det jul och ni har nog kommit upp nu! Det blir nog att jag far till Annicka på juldagen, hoppas verkligen att du också kommer...:)

Kram Marran

2007-12-22 @ 12:35:28
Postat av: Jensan

Marran: Ja vi har itne helt bestämt oss än, kanske vi glider förbi båda elelr så kommerj ag, beror lite på om vi hinner tillbaka från kalix oxå.. vi får helt enkelt se.. men vore helt klart skoj!!
god jul på're o kram

2007-12-23 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback