Känns lite småtrist, men imorrn blir det lusskatte yummie =)

Usch vad tråkigt det känns när man känner på sig att något kanske inte är som man själv önskar...Man vill som egentligen inte ens fundera eller känna efter för att det vore så trist om det var så.. tycker massa om som det är nu...

Men jag hoppas ännu att jag har fel, känns bra konstigt iaf, o jag förstår inte riktgt det har svängt liksom från dag till dag..varför?  ju mer jag tänker på det, desto ledsnare känsla får jag i kroppen ska försöka inte tänka på det utan istället tänka på lite mys... Ja då nu ska jag hoppa ner i ett mys bad alldeles själv o vet ni det är just det som är njutningen att bara ligga där o koppla av o njuta av att bara vara...Fast visst det hade inte suttit helt fel ha Johan med mig i badet heller ;-) Miss u!!!


Hoppas ni alla får en trevlig lucia imorrn!

För mig är det 2 höjdpunkter med dagen:
höjdpunkt nr1 : Gummans lussefirande
höjdpunkt nr2: Få min första lussekatt för i år, ja jag älskar ju lussekatter men inte ätit en enda i år faktiskt...

Blev för övrigt ingen snö här ändå idag, fy bubblarns vad trist, man blir så trött av detta mörker är väl oxå därför tankarna snurrar ovanligt mycket o konstigt just nu.. Blir oerhört mys komma hem o bara mysa snart ,men snälla behöver ju inte vara såååååå kallt då..

Hmm ja ni måste ju tro jag är lite crazy av alla mina konstiga inlägg till höger o vänster, nej då som jag tidigare sagt så är det ju egentligen ingen stor sak(eller ja för mig är det men inte för er..) o jag trivs galant med mitt liv, men visst vissa saker får en att fundera o tom bli lite ledsen ibland...Men som jag skrivit här nån gång innan så speglar ju bara denna sida en liten del av mig o jag kanske ofta ventilerar mig o skriver av mig om saker jag funderar lite extra på eller roliga saker som hänt. den här vardagen som jag trivs med kommer kanske inte fram så tydligt alla gånger.. Så faktiskt så är jag ju glad o så för det mesta ,men alla har ju sina ups and downs...

Men som sagt nu dags för myssbad 'a la Jenny style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback