kanske mysfika på stan får se om orken tillåter..

Vette kattsingen om jag orkar åka in till stan idag med gummz i sånt fall bara för msyet skull o kanske lite fika eller nått sånt, många klappar blire nog inte.. kan jag tro.. Det tar jag nog på måndag istället kan ju vara bra ha ett lite hum om vad man ska köpa oxå.. svårt svårt...

Ska som sagt bli oerhört skönt komma hem en sväng, bara ta det lugnt o mysa... Fast bara ta det lugnt jo pyttsan blir som vanligt ett evigt rännande ,fast det är så klart oxå mys man vill ju hinna se så många man bara kan när man väl är hemma...

Om det inte blir stan måste man nog kila ner på affären o köpa lussekatter o julmust iaf.. för i dag är det la 3 advent, känns inte alls som att jag hinner med i år.. Men nu blir jag ännu mera sugen på en fika på stan ska se om inte nån rackare har lust haka på en sväng.. Fast först måste man bli människa igen o klä sig.. Jag börjar känna mig riktgt trött nu, det tar på krafterna vara själv med lillan... =)

Var förresten o hälsade på i A's nya hus igår oj oj oj vad fint dem får, man bli inte lite avens =)

Nej nu orkar jag inte mera..

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback