Knasig rimdikt skapad i tristess....=)

Vet ni vad jag helst av allt just nu vill göra.....
Jo det ska ni nu få höra...
Inte vara kvar i bibblans trista hus..
Inte heller gå ut o känna alkoholens rus..
Nej helst av allt vill jag mysa...
o få mina ögon att vacker lysa...
Jag vill skratta o le..
ni vet bara säga he he...
Utanför skolans dörrar jag nog åter kommer känna mig busig...
o antaligen bra mycket mera tjusig...
Så en kram är vore väl inte mycket att få...
Skulle känna mig bra mycket gladare då...

Nu vill jag krama er alla..
så ni blir varma o inte är kalla...
Jag skulle gärna kyssa min prins...
men just nu han inte här finns...
Så jag får väl hålla ut..
o vänta på mitt skjut...

Ha ha ha.. nej nu blev det som vanligt snusk..
så jag lägger ner min lilla rimstuga o gör nått vettigt istället..

kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihihi, du är rolig du ;-) Jag får iallafall alltid skrattat lite när jag läser på din blogg. En bra glimt i min vardag :-)

2007-12-14 @ 19:18:43
Postat av: Benny

Gumman det är bra att man kan roa.. min finfina lilla rimdikt ha ha ja du anar itne hur less jag var på att bara vänta på att få gå hem då...Hoppas du har det riktigt riktigt bra vännen min!!! kStor puss på're

2007-12-15 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback