lista

Är du en bra flickvän? Ja det tycker jag, både glad, o busig, jag tycker om när personer jag tycker om trivs, då mår jag som allra bäst själv..Har inte särskilt svårtt att visa min uppskattning
Hur raggar du? ja jag gör ju som inte det.. jag bara trivs o njuter o det märks oftast :-)
Vad heter du? Jenny, fast för en del benny o andra jensan..o endel som envisas med mitt efternamn ...
Vad vill du helst ha nu? mys!
Saknar du någon nu? Ja massor!!
Röker du? Välidgt sällan nu, eller jag feströker ibland, men bra mkt mindre än tidigare
Vad har du för planer till helgen? För många! ha kul, träffa folk, kanske tunnan, lite cider.. massa ståhej
Vilken färg har du på dina underkläder nu? svarta
Längtar du till nästa födelsedag? Nja inte direkt är så länge kvar dit
Vem prata du med senast? gummz
Är du pinsam på fyllan? ha ha ja det kan väl hända, som för de flesta på fyllan.. :-)
Är du blyg? beror på, inte så ofta  i vanliga fall liksom men kanske om jag är lite extra knäsvag.. ;-)

När kräktes du senast? don't remember

Vilken låt lyssnade du senast på? Apologize

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? nej jag har nog faltikst inte det

Är du homosexuell? nej jag är johansexuell ha ha

Vad tycker du är äckligt? massa läskiga djur, personer som helt glömt bort vad ordet hygien står för, ni vet när man liksom inte kan andas bakom folk i kön på affären eller så, fan det är vidrigt tycker jag!

Vad såg du senast på tv? En spricka i muren

Vem fick du sms av senast och vad stod de? Från : Anna, precis just nu.. lite lösa planer om nyår..
Är det lätt att förföra dig? Nehe du, det krävs att man är oerhört underbar o fin för att fånga min uppmäksamhet

Hur svarar du i telefonen? beror på när jag vet vem det är brukar jag skoja till det mellan varven,

Har du DVD-spelare? Ja men jag vill ha en till sovrummet!

Vad är du rädd för? läskiga djur, o otäcka gubbar ha ha

Har du gott bordsskick? Ja förutom att jag är lite klantig så o bordsskicket kanske inte är prima vid nattkebaben :-)

Vad är attraktivt? oj tror inte jag kan säga dirket nån speciell sak utan det kan vara olika saker men oftast är det nått som fångar ens intresse, mera liksom en persons utstrålning o karisma, fast självklart i kombination med utseendet.

Vilken färg på kläder undviker du? oj, hmm jag tycker nog inte jag passar så bra i i typ för cerica eller skrikiga färger

När skaffade du mobiltelefon? oj då kommer inte ihåg, men det kan nog ha varit en nokia 3210 , ni vet med snake =).

Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? gubbz..

Vad spanar du först in på en kille/tjej? utstyrseln & hela liksom sättet personen beter sig på, typ kroppsspråk, ja men fan vad svårt man ser ju typ allt, utseendet ,men allra först är det ju liksom det stora, ansiktet o kroppen, sen ser man ju lite mera detaljer ha ha...

Använder du tandtråd? För sällan

Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? Hmm alldels för svårt att säga..o jag hoppas att det kommer ännu bättre år här framöver!

Brukar du komma i tid? Ibland, ibland inte, jag är en otrolig tidsoptimist som tror jag ska hinna miljoner saker på typ en timme, så visst det händer jag gör entre lite sneare än tänkt, fast oftast får jag ju hoppa över typ de 300 sakerna jag inte hann med..

Har du någonsin haft ett jobb? jodå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback