Lista..

10 favoriter:
Färg: Svart, vitt o rött (kan liksom inte välja..)
Mat: Det mesta, fast det allra godaste är nog mat man blir bjuden på då spelar det inte så stor roll vad det är..
Låt:  Just nu Leona Lweis , Bleeding Love

Film: Jag tycker om massa olika filmer, men okej jag erkänner jag tycker massa om såna här feelgood filmer som ex "the holiday" det skadar ju inte heller att Jude law är med i den ;-)
Bok: Läser typ aldrig om jag jag läser så tycker jag om självbiografier
Sport: ja jag tycker nog om ganska mkt sport, av olika slag hockey måste la komma med, men även många andra saker..men gärna sporter med lite fart i som det händer saker...
Årstid: Sommaren är bra underbar...
Veckodag: Kanske fredagen för då är det längst kvar av helgen, fast oftast är det roligaste på lördagen kanske...
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Beror helt på vad jag ska göra.. men får mest uträttat på förmiddan, typ träna o plugga, är la kanske mest effektiv då, medan kvällen är bra mkt slapp..

9 för tillfället:

Humör: Rastlös o längtande
Smak: hmm ingen men ska snart gå o ta mig ett glas julmust :-)
Kläder:  Svart huvtunika o ,t-hights o min svart/vitprickiga knästrumpor
Bakgrund: hmm på datorn eller är farsans så det är på tindriz o bror min...
Nagellack: Rött som behöver bättras på lite...
Tid: 16.30
Omgivning: Lulääää, hemma hos mor o far, äntligen har det snöat ltie iaf...
Irritationsobjekt: Att inte kunan göra det jag helst av allt vill göra nu, är tyvärr stört omöjligt, fan jag får abstinens
Tankar: Jag vill mysa, vill komma hem, ha ha

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
 var nog Lotta
Screen name: Ööh?
Husdjur: Katten Tova som sne blev utökad med Truls, fattar eg inte eftersom jag är rädd för katter..
Piercing: I naveln, den gjrode jag innan man typ ens kunde göra det i luleee nymorderna saker då vett ni =)har även haft itungan, näsan, men nu har jag bara i öronen
Förälskelse: Oj då första var nog Petter A som  gick i min klass ha ha
Musik: oj då vad lyssnade man på kanske madonna ha ha
Bil: En opel ha ha
Kyss: Av en pojke vid namn Andre, ;-)

7 senaste:
Cigarett: Hur ska jag minnas när det var, fast det nog i lördags hos hjerpe efter tunnbad, trängdes i badkläder med boyzen på en kudde ha ha
Mat: Giss?! Jadå julmat..
Dryck: Trockadero..
Biltur: Hem från stan utan ett endaste fynd med mig hem...
Kyss: ja ni vem var det ifrån.. fan tyvärr inte så spännande answer, selfklart från Johan..
Spelad låt: som ovan... bleeding love...

TV-program: ojdå vad var det... har nog bara slötittat.. vette kattsingen vad det var..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: på sätt o vis...fast ändå inte...
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej..
Badat naken: Javisst.
Varit med på TV: Ja, i nått sånt här program på 3an eller 5an kommeri nte ihåg vad det hette... de frågade nån fråga p åstan typ...
Kysst någon du inte känner: ja självklart man måste ju testa så man hittar prinsen

5 nej tack:
Kläder: hmm ni vet sån här tantig stil som en del klr väldans bra i skulel nog inte passa på lilla mig

Mat: Surströmming
Musik: Hårdrock el opera
Dryck: finsn nogi nget jag inte gillar ha ha... eller jo jäger o för sura drinkar..
Person att dejta: Oj då finns många, men typ nån tråkmåns som reinfeldt skulle gå fetbort.. måste vara snygg o ha humor för att tilltala mig!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var lite sjuk, kollade film, saknade lite, käka godis
Du kan höra just nu: Kan nog bara höra min musik från datorn nu.. har lurarna på mig, blri gnaksa tyst från resten av placet då.. =)
Du inte kan leva utan: Familjen,kärlek, nått att kommunicera med, 6 ha ha... (skojar bara) men vad sjutton mer..
Du gör när du har tråkigt: Surfa internet (ink blogg), funderar för mkt, småäter o ringer i telefonen

3 personer:

Du kan berätta allt för: Ja jag är nog inte så hemlig av mig, har aldrig haft svårt att öppna mig,därför känns det la lite småkonstigt nu kanske..  Men A får nog veta det mesta..
Du tycker om: 3 personer är på tok för lite... Alla mina nära o kära ni vet vilka ni är!
Du inte gillar: Människor som är elaka, eller inte unnar andra personer framgång el lycka, personer som alltid vet bäst i precis allt..


2 val:
Kaffe eller te: svårt, men kaffe
Vår eller höst:  våren, tänk när alla uteserveringar börja dyka fram igen o när man får ta av sig jackan, sätta sig i solen o känna hur den värmer oj det är mys!

1 önskan: Att vara lycklig o leva ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback