Lussefirande på dagis

Hemma från luciafirande, oj vad trött man är, ni vet 23 ungar syskon o alla päron blir rätt stojjigt o varmt..
Var iaf så gulligt att se, gumman  sjöng med i nästan alla sånger var där en sång då hon sjöng jättehögt lillan.. Hon stod vid fröken Anneli o vände sig mot henne lite då o då o såg så stolt ut. Det var så kul sen för när jag pratade med henne o sa att jag var förvånad över att hon sjöng så mycket, så sa hon oxå det, att så där mycket brukar hon inte sjunga med. Nu var det som att hon ville visa att hon oxå kan, mammas gofis! Hon var så söt o duktig, fick hålla mina tårar tillbaka ha ha...

Match nu , de ligger under med 5-3 o har la inte spelat nån vidare andra perre, men sicken domare oxå.. nåja det lilla jag har sett verkar i af J sköta sig, ja jag håller iaf tummarna.. Kul att både fabbe o Niklas gjort mål iaf!

Längtar efter myyyyyysssssss


Men men ja nu orkar jag inte tjöta mer.. Vet förresten inte om jag fick några bra kort från dagis, verkade vara nån konstig inställning o jag kan ju inte sånt där..

Puss puss puss på er, stort smack till Johan

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en otroligt trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback