Måndag igen...

Idag är det den 3e december tydligen, jag kan ännu inte fatta att det snart är jul.. känns helt konstigt...Kanske pga ingen snö o regn...

Idag har vi iaf börjat den nya delkursen föreläsningen idag var INTE vidare kul bara en massa rabblande upp o ner...Statistik dessutom.. visst mina tankar flöt ändå iväg på lite andra saker.. Oj vad man hann tänka på mkt både roliga o mindre roliga saker...

Den saken jag tänkte mest på var väl den saken som jag var/är mest osäker på vars jag egentligen står o tycker om det.. Visst jag vet o förstår att jag egentligen bara kan tycka en sak... o det gör jag oxå, jag kan liksom inte säga annat, fast samtidgt som jag först liksom tänkte ok så är det.. så kom jag på mig själv mitt i allt med att vara lite ledsen...Vilket jag inte heller tycker är konstigt.. Det är ju fine men ändå inte.. Alltså klart man känner lite...Vad ska man göra nu då ,ska man vilja eller inte....jag vet ju vad jag egentligen vill ,men f-n nu då vill jag nu då.. Ni vet när man liksom får olika direktiv från olika delar av kroppen när hjärnan säger en sak o tankarna kanske känslorna en annan... det är ju egentligen inte en stor sak o jag har hela tiden vetat att det är så här men ändå så känns väl liiiite liiiite trist när det väl blev så, om än jag liksom visste att det skulle bli så...Men som sagt jag kan ju inte  säga nått o eg är det ingen big deal... men f-n känns ganska trist ändå...

Ha ha ni ska jag sluta svammla om ditten o datten, ni vet hur jag är jag bubblar på en hel del ibland... ha ha...

Magontet känns la sisådär jag hoppas det blir helt prima snart.. Tänkte pysa o träna idag men nu vet jag baske mig inte om jag orkar idag heller, lättare att ta det direkt på dan efter skolan...när man väl kommit hem efter  allt rännande på dagen känns d rätt segt att börja pysa iväg igen.. Så jag kanske kör imorrn istället tror även jag ska hoppa in i solariet då.. skönt skönt...

Just ja gubbz kom med i landslaget kul kul! O nu är det bara ca 1v kvar tills omtentan är.. hjälllpppp gah dags att plugga snart alltså.. Gjorde förresten nya grupper i skolan igen.. Var ju en del grupper som av väldigt förklarliga skäl inte ville arbeta ihop igen.. huga stackarna.. Jag hade inte haft några problem med att ha kvar vår grupp o jag hoppas att alla i min förra grupp kom i bra nya grupper.. vår nya lilla grupp blir nog bra. I denna kurs tror jag det är en inlämningsrapport o det ska vi väl kunna knåpa ihop... =)

Nu vill jag iaf mysa med min Johan det är ett som är säkert =)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback