mmmmm mys

Igår kom älsklingen hem, var så gött se han igen, på ett sätt är det bra när det har sina roadtripps för bara av att se han kände jag mig nästan så där löjligt nykär igen, mmm min prins han var så vacker, jag ville bara stanna där i hans famn.... Lilla a var här på besök o vi vinade lite  som vanligt allitd lika skoj.. Opps jag råkade göra en liten ograciös vurpa, klantig som man är ha ha.. Idag har jag ont ont i stortån men det blir nog bra.. Som sagt kvällen var rolig men det bästa var nog ändå avslutningen på kvällen här hemma med gubbz mmmmm my darling! =)

Idag får vi se om det blir julmarkand, kanske ikano eller så bara ut o leka här, vi får helt enkelt se... Inget bestämt ännu....Men julmarknad låter ju lite mysigt... Kanske dags o hoppa in i duschen o bli fräsch o finer igen...
Måste nog inhandla lite lussekatter o pepparkakor, är ju första advent i dag, kontig känsla med typ gräsmattan utanför fönstret...

Åhh vad mys snart snart bär det av upp till norr o julen ska firas... mmm längtar!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill bara önska Dig, Johan & Tindra en mysig 1:a advent!! Skulle vilja bjuda er på lussekatter och pepparkakor i mängder... Men inser att jag snällt får äta allt själv! :-D
När åker ni mot norr? Hur länge blir ni hemma?
Ta hand om er och myspys(om du har energi sen natten dvs! ;-))
KRAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback