Prima ballerina

Japp så mår jag känns underbart skönt, jag har inte varit en droppe bakfull vare sig igår eller idag . Till skillnad från vissa andra kanske, jag hoppas nästan att en del kanske även har lite ångest idag =) Men som sagt själv mår jag fina fisken...

Idag har vi varit förbi o hälsat på ute i jämtön käkat lite  o surrat, var trevligt se dem om än alla visiter är av de hastiga slaget denna helg... Nu blire nog att hyra sig en film o softa lite i soffan.. Hmm rackakarns funderar bara lite på en sak men vad fan ähh jag skiter i det...

Take care!
Puss

Kommentarer
Postat av: Cammi med familj

Det var trevligt att se er även om det bara var en snabbis och så var det så mycket folk hos oss. Synd att ni är här så kort stund, vi hinner ju inte ens ta oss en cider eller två tillsammans :-) Men vi ska komma ner till ner snart! Hoppas Johan har blivit lite bättre han var verkligen risig i dag haha...fast jag misstänker att vi kommer att vara i samma skick på annandagen! God Jul på er, hoppas ni får en supermysig jul trots allt åkande hit o dit...för oss hör det som till med att sitta i bilen en del, kommer kännas konstigt den julen man bara är hemma hela dagen.

2007-12-23 @ 20:13:14
Postat av: Anonym

JA kul att ses o att det var mkt folk hos er, det hör oxå liksom till :-) bara mysigt!!
JA det tycker jag allt ni ska ta o göra!! MMm man mår la som man förtjänar , lätt för mig att säga som mått som en prima ballerina båda dagarna ha ha.. Nej men hoppas ni får underkul på juldan vännen!!
Stor stor kram o god jul på er!!

2007-12-24 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback