rastlös utan desslike

Så här känns det just nu:

Jag känner mig som en zommbie efter att ha sovit mikrolite varje natt hemma nu av diverse olika anledningar , i natt måste jag baske mig få sova då mitt flyg går toktidigt..

Jag känner mig även oerhört rastlös o som den enda icke bakfulla människa på jorden, vilket viserligen är gudarns skönt, men vad sjutton det kryper rätt friskt i kroppen på mig att tänka hur skoj alla hade det igår fast som sagt bra skönt må bra idag...

Nu får alla sömntutande bakfulla eller mysande människor vakna, så jag iaf får höra lite om hur skoj ni hade det ha ha...

Jag ska iaf stilla min oroliga kropp genom att dra in till town på lite mellandagsrea, (hoppas kunna lura med mig nån av alla er rishögar ha ha..) fast bakske mig här får jag typ inte handla nått för då får jag inte med det hem, tack vara tindrizens tusen julklappar...

Gubbz är iaf på väg hem nu, lite osis vi inte kunde åka tillsammans för jag börja som sagt vara lite rastlös o känna att jag behöver min egen vardag back home...men imorgon bitti bär det av, hoppas hoppas inte väskan väger ton bara..

men men ska la gå o vila mig lite som alla andra tycks göra =)

kram på er alla där ute, extra stor till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback