Saker jag ser framemot...

* självklart träffa alla nära o kära , ska bli så mysigt träffa er alla. Tyvärr hinner man nog inte ränna runt o träffa precis alla man skulle vilja se.. Det måste ju limsom bli lite balans mellan rännande o lugnt julemys..

* ser framemot vinter o snö. Blev helt förfärad när mamsen ringde nyss o berättade att snön håller på att tina bort.. Neeeeeejjjj f-n nu ska det vara vinter gör mig inte ett skit om det så är 15minus bara det är snö!


* Bada tunna  o mys med grabbarna grus står oxå högt på önskelistan, gärna slinka ner några mumsiga alkoholhaltiga drycker under tiden...=)

* Hör o häpna men fan vore sjukt skoj om vi hann testa ny skotern lite oxå, fan så kul, måste måste finans snö! =)

Saker som gör mig lite stressad:
* börjat gå magsjuka på tindrizens dagis, hon får bara inte bli sjuk!!! Hon ska få vara hemma imorrn o på torsdag allt för att hon förhoppningsvis ska slippa undna magsjukan, vore så typiskt o jag skulle fanimig bli sjukt besviken då..

* julklappshandeln går bra segt, endast en klapp harj ag hunnit införskaffa än.. måste kila imorrn o på torsdag, men får göra det efter gubbz träning för med gumman på stan blire nog inte mycket gjort...

Saker jag önskar:
*såklart att alla får en underbart härlig o mysig jul!!

* Att jag skulle kunna klona mig =) För även om det ska bli sjukt kul med tunna så kommer nog tankarna slinka iväg mot festen o folket i lkpg oxå.. ha ha Men men det kommer nog många fler tillfällen o nu ska jag njuta i tunnan ha ha

Dags gnugga geniknölarna ett tag o vara lite bright o tänka i statistiksa termer..

Puss puss på er. Extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Jag håller mina tummar så att de blir blå för att ni ska slippa kräkdöden till jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback