Som en tant när jag valde ny mobiltelefon

Tycker veckan hittills har gått helt fort, kanske pga att man "bara" hade tentan i tankarna fram tills i onsdags kväll o så var det ju lussefirande igår... Jag har dock upptäckt en sak precis som fick mig att inse att jag varit själv i veckan.. smöret var slut, brödet snart likaså o jag har köpt mera mjölk än vad jag nånsin brukar göra : Ja ni vet ju min kosthållning när jag är själv.. mackor o oboy.. Men don't worry lillhjärtat får så klart mat.. ha ha..

Har varit tvungen köpa en ny tele idag, ja min andra var ju helt kek sen lördagen, eller ja den var ju lite knasig redan innan dess.. Men nu var det värre än nånsin ibland hördes det  inget när man ringde o det gick för det första inte ens ringa alltid o sen kunde den ju inte bestämma sig för om den skulle ha på ljudet eller inte, spelade liksom ingen roll vad jag ville utan den gjorde som den själv ville därav försovningen imorse..o så kan man ju inte ha det.. Så jag brummade o köpte en ny liten tele idag.. Kände mig som en gammal tant när jag stod o valde, kände att jag verkligen hade tant kriterier på min tele ha ha Ja för den fick inte var allt för dyr lite mitt emellan så där (men det handlade ju inte om att jag inte velat ha en dyrare utan snarare om att plånkan inte tillät mer), kom på att den nog helst inte skulle ha lucka för den hade nog tindriz brytit sönder rätt snabbt, o här kommer det tantigaste kriteriet av dem alla, knapparna fick inte vara för små.. =) Ja tro nu inte jag köpt nån stor klumpig tele för den skull, men nej finns ju så många söta med mickro små kanppar men vet ni med mina små stora pinskorvsfingrar (ja jag vet men dem är fan söta ändå!!) så håller det inte med såna knappar... Hjälp man håller på att bli tant...
Nej då jag tyckte även det var viktigt det här med minner o musiken ja ja nu har jag ju iaf en ny tele som jag tror jag blir nöjd med... Tant eller inte men nöjd ändå =) har iaf kvar my old number....

Puss puss på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback