Sovmorgon, skönt!

Åhh vad skönt har haft sovmorgon, har precis ätit frukost o inte ens klätt mig än, inte tagit tag i kaoset här hemma utan bara softat oj vad nice!
I går kväll/natt var jag bara helt färdig, gummz var lite hostig o sov rätt dåligt men jag kände bara Nej jag orkar inte i natt, nu var det verkligen J's tur, åhhh vad skönt att få sova en hel natt.. wonderful nu känner jag mig som en prima primadonna igen ha ha...

Igår målade J igen samt att han blev matchens lirare så det var ju faktiskt riktigt skönt, kul om än jag kanske inte såg så mkt av matchen, av förklarliga skäl vår lilldonna tyckte andra saker var roligare...I pausen sa hon en rätt rolig sak till 2 av poliserna i hallen, dem skrattade mest bara o tyckte hon var söt.. tur att hon inte var lite större...

Ja måste måste måste nog plugga idag får lite panik av att jag aldrig tar mig i kragen o sätter igång.. ja jag det kommer väl, jag ska iaf träna ikväll oxå..

Ja vad mer ska man babbla om, längtar lite, funderar lite, tvekar lite... allt är som vanligt alltså ha ha

Så nej nu dags slå upp den tunga tjocka tråkiga boken...så jag hoppas att ni andra har bra mkt roligare än vad jag har just nu....

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Ja.. ta tag i boken nu! Du som har en bok menar jag ;-)

Grattis Frallinen till målet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback