tankarna rinner iväg..



Det är lite lustigt hur en sak kan få en att känna så många olika saker... just nu är det mest frustration ha ha..
Allra först garvade jag bara som fan åt det, för jag tänkte lite på hur det kanske var.. men sen blev jag mer som skit samma, liksom i don't care.. fast hoppsan sen övergick det visst i att bli lite mera verklighet o vips då känner  jag mig helt plötsligt aningens ledsen, jag antar på ett sätt att det är bra för jag bryr mig ju, men vad fan jag borde inte bry mig o jag bore verkligen sluta bry mig, men vette kattsingen om jag vare sig kan eller vill... 
Jag hade la hoppats lite att det inte skulle bli så men det verkar vara väldigt lätt hänt o ja man får la inse att vi är olika o absolut inte bryr oss på samma eller ens liknande sätt.. men men n u äre ju jul o jag ska inte tänka på det mer.. Iaf föröska låta bli...men fan det kändes ju rätt bra o trevligt nyss.. men men sånt är livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback