Tips o råd i vindimman

Hade förresten en väldans rolig o trevlig disskusion en del av lördag kvällen med en manlig bekant  till mig.  ska inte nämna hans namn här... Men det var roligt. Han tillhör skaran av män som är singel, Ni vet ju jag, Dr Lööv ha ha... Nej det var skoj att surra lite o höra om hans liv o funderignar o speciellt om hans tankar om olika damer.. Man kunde ju såklart inte låta bli att vara nyfiken o fråga massa, jaha varför tänker du så, hur menar du nu? Allt för att få en liten inblick i en manlig hjärna i detta fall en singel hjärna ha ha.. Var oerhört skoj o spännande, synd bara en del saker han sa är lite suddiga...Jag gav säkerligen många bra tips o råd... hmm hoppas få höra en fortsättning nån gång ha ha...

Det jag kommit fram till så här i efterhand är iaf de är bra lustiga männen (pojkarna) ibland. De tycks kunna säga saker o sen få lite panik över det. Och att säga att vi tjejer tänker mer än dem, nej du pyttsan är nästan så att grabbzen överanalyserar saken ännu mer, fast i lite andra termer, menar kanske lite rädslor om att binda sig, fast om än så uppenbart att önskan finns där..  Medan tjejorna kanske lättare liksom kastar sig in i saker o tar det mera efter vägen, visst vi surrar o analyserar hela tiden oxå.. Men det är så lustigt för i mitt samtal kändes det som att denna person sa många saker han nog inte sagt till sina grabbkompisar utan då är det nog en annan jargong, så tur att Dr löööv fanns till hands ha ha. Anytime for U =)



Kommentarer
Postat av: Anna E

Hoppas tentan gick bra! Kram!!

2007-12-12 @ 14:19:31
Postat av: benny

Nu kanj ag ju säga tack =) men det hjälpte nog inte mkt, men men vi får se...

Kul att surra lite idag, tänk att vi inte ens träffat nytillskottet i fmailjen än.. *längtar*
kram på re

2007-12-12 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback