Tjejfinal =) Fast Daniel saknas ännu

Nice med tjejfinal i idol om än jag inte än har smält att Daniel åkte ut!
Gårkvällen spenderades med Lotta, Fredrik o resten av tha gang.. De var så gulliga o frågade om jag o Tindra ville komma över o käka lite o kolla idol, klart vi nappade och hakade på det... På morgonen var jag först i valet o kvalet o jag skulle haka på brudarna o käka middag på bk eller Riva (mitt minne ....) men jag kände tillsut att det nog inte var så roligt alternativ för Tindra o säkerligen mest skulle bli lite spring för mig med...ha ha Så det var väldigt nicigt gå till nummer 50 istället...Äta gott, surra o ta sig lite vin oxå.. myspys! Tack tack tack för att ni är så gulliga!

Jag har dock lärt mig en sak, eller egentligen har jag ju lärt mig det för lääääääänge sen, att jag inte kan dricka kaffe för sent på kvällen. Igår tänkte jag dock att det säkert inte gör nått jag även druckit lite rödvin så jag tänkte att jag ändå skulle somna bums när jag la mig... Men f-n så fel jag hade!!! Har inte kunnat sova på flera flera timmar sjukt less! Hade ju dessutom hela stooooooooorrrrrrra sängen för mig själv, typiskt! Nåja till slut slockande jag o drömde diverse konstiga drömmar!!

Jag har även börjat få (haft av o till i veckan) så där ont i lilla magen som jag hade när jag hade magkatarr. Är nog min lillamage som återigen säger ifrån att jag slarväter på tok för mkt.... Usch det är verkligen inte kul när man har så ont i magen, man vill liksom bara lägga sig dubbelvikt, eller nja inte det heller.. men det är jobbigt när det som ilar i övre delen av magen hela hela tiden...

Är en annan sak jag är lite lite less o irriterad på, jag känner liksom lite att jag fakitkst egentligen inte vet vad det ger mig o att bara rätta mig efter någon annan, Nej tack, då skiter jag hellre i det...fast jag nog helst av allt kanske inte skulle vilja det, men som det är nu... hmm inget vidare..

Men men kanske dags att klä sig, egentligen borde jag ot brumma till ikano o fixa lite julmys saker har ju bara en stjärna, men jag vet bakse mig inte om jag känner för att åka dit som alla tusen andra ska idag, nej får nog kanske bli imorrn, vi får se...Men men dags att klä sig iaf...


Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Tack själv!
Det är så trevligt med ert sällskap så. Tindra har förrästen glömt en strumpa här. Den som hon trollade bort (vet du?)
Kramkram!

Postat av: Jenny

Ja just ja... hon var allt bra på att trolla.. Tack så mkt för vällingne , blev aningnes panik här i huset närj ag kom på att jag glömt köpa välling på dan o paketet var helt slut... så ni var verkligen räddande änglar återigen!! =)

2007-12-01 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback