träning sen flott... jag i ett nötskal

Träning o så lite godis på det.... Hmm japp så blire....
Tog mig iväg o tränade o sen skulle jag stanna o handla lite middag.. dock hade jag fått ett lite mess där det stod handla lite gosaker oxå man är ju inte den som är sen nappa på det direkt... Ja vad sjutton har ju iaf tränat oxå...

Mötte vår Ps lärare på affären självklart kunde inte lilla jag hålla snattran utan jag såg så snäll ut jag bara kunde ha ha o sa att han väl är snäll när han gör omtentan ha ha...






Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra med smör för läraren! Det är helt min grej, har jag alltid kört med *flinar*

Ses i morgon! kramkram

2007-12-05 @ 22:25:36
Postat av: Benny

Ha ha.. frågan är väl tyvärr om det hjälper På TK, kanske ksulle presenterat mig med för o efternamn så han hade vart ltie nice med råttningen ha ha... nej fan det är väl bara dyka ner i boken tyvärr... usch megaångest på högnivå, tur att jag har en så klok kamrat att fråga om lillaj ag inte fattar... =)

see u kramiz

2007-12-06 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback