trött men glad...

Idag har jag känt mig trött men glad.. tänk vad lite kan göra mkt!

Åkte iaf en sväng in till stan men mest för att Tindriz skulle få mysa o kolla läget blev inga klappar idag (börjar få lite panik...) Vi kollade i skyltfönstrena o på hårspännen filmer o lilleskuttsänglakan som hon blev helt förälskad i ha ha. Hon var så söt. Hon blir nog som sin mor trivs redan på stan när hon får gå själv o man ser på saker hon tycker om... annars är det inget vidare..

 Känner mig som sagt rätt trött men det kan jag väl ta en dag som denna... Dessutom är det rätt lugnt i skolan i veckan så här ska vilas en hel del , eller kanske man ska träna som en gnu innan julfrosseriet börjar ha ha...

precis som mina typ 17inlägg innan så står det typ inget spännande för er att läsa.. håll ut blir säkert bra mkt roligare här framöver... =)

pussisen, stor puss till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback