trött trött o inget plugg

Känslor för dagen:

Idag känner jag mig ganska trött, obrydd, okoncentrerad,

Trött är jag väl ännu sen lördagen kanske ha ha sen är jag trött på mig själv för att jag aldrig kommer igång med att  plugga
Okoncentrerad ja vad sjutton inte vet jag varför egentligen men finns så mkt  annat "skoj" att göra förutom plugga...Alltså eg inget annat som så där verkligen hägrar
Obrydd, ja det är lite hemsk men jag orkar knappt bry mig i tentan, sen känner jag lite lite obrydd i en annan sak oxå, trodde inte det men vad fan är ju inget att göra åt så det kvittar...
Kanske lite Fundersam oxå, oj oj jag som sällan brukar fundera  så det knakar men just nu är jag nog inne i en liten funderar period då jag grubblar på ditten o datten, vissa saker av värdelöst vetande o andra saker av mera vikt...

Ja hur som det blir som det blir o det är som det är, den som lever får se man kan inget annat göra =)

Nu är iaf jag o gummz allena tills nästa måndag, hoppas hoppas hon slår igen sina blå relativt tidigt idag så jag kan plugga lite ikväll... Längtar iaf itlls på onsdag då skiten ör gjord men blir säkert göra om en till gång nå vad sjutton skit samma....

Här kommer nått litet kort (har egentligen bra många fler.. men vad sjutton dem behåller jag nog för mig själv ha ha :

Jag, Evve o Helena...

Rusty, Janina o Ville.. blev mkt engelska den kvällen men nice nice, så goa! Men Rusty give me back my phone!! (fick typ säga det tusen ggr den kvällen säkert därför den är så knäpp nu.. Ja perfekt av mig skylla på oskyldiga för att min telefon gått o fått fnatt)

Kingen himself... Har typ massa bilder på J o på typ varje kort så håller han en drink/grogg.. men det var väl samma hela kvällen säkert...he he gogubben

 shake it shake it girl =) Perfekt bild på M alltid känns alltid som ett glatt yrväder!

Mysss!

Lyckliga boyz ha ha

Schysst N! ha ha... 
En liten inblick i vår trevliga lördagkväll iaf...

Men men nu dags för lite plugg
Saknar Johan o mys! Puss på dig!

Puss på er andra oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback