uuh uuuh uuuh

Ha ha ha ha... ja typ sååå lät jag i sömnen i går kväll... det var typ hundra år sen jag "pratade" i sömnen men så igår var det tydligen dags igen...

Jag kommer ännu ihåg drömmen, jag drömde om govän uppe i Luleå, Annica, lilla vän måste nog ringa dig när du tom kommer o spökar in my dreams... Iaf så skulle vi sova i nått gammalt läbbigt hus o i en säng låg en stor stor ,verklighetstrogen typ 1700-tals docka ni vet med sån där fult vitt hår.. (ja ja kanske inte 1700tal, jag kan ju inte sånt här med historia...) Hur som dockan såg helt läbbig ut lite så här mumie aktig o vi började busa med den.. o då började fanskapet helt plötsligt röra på munnen o försöka prata.. Vi bara stod där o  puffade i varann  o sen skrek vi  rakt ut.. Jag antar att det var därav mina vackara läten ha ha.. Gubbz blev mkt chockad i vardgasrummet o trodde först jag grät. Men sen tänkte han Vad f-n gör hon... Jag lät liksom högre o högre...Så när han väckte mig var jag mitt i mina ljud o jag kommer själv ännu ihåg hur dem lät.. När väl chocken lagt sig av att bli uppväckt mitt ur en sån "hemsk dröm" (ja det låter kanske inte så men det var riktigt creeepy...) Så kan ni tro att vi garvade, f-n var länge sen jag/vi garvade så länge åt nått. Sitter faktiskt lite o fnissar för mig själv nu när jag tänker på det igen...

I övrigt var kvällen en rysare, gubbz hade spelat en bra peng på ett av elitserielagen, vi såg den matchen, fan först låg dem tom under sen kvittade dem , men det hjälpte ju föga vinst var ju liksom det enda som räckte. så shit vad vi vrålade när laget gjorde lednignsmålet, vi hoppade till så i sängen så den tom gick sönder ha ha o de sista minietrna av matchen var en riktigt rysare....

Nu snart skola igen pust pust inte fun... men men ska la masa mig dit så nu dags för duschning av lillskruttan...

Puss puss på er

Kommentarer
Postat av: Sussi

Haha nu fick jag mig ett gott skratt :D Tänker mig hur du ligger och ropar
:D

Måste leta rätt på inlägget om Johan och banken, det är en klassiker. Det roligaste inlägget någon skrivit...nånsin :D Brukar skratta då jag tänker på det

Många kramar och tack för att du bjussar på dig själv!

2007-12-04 @ 09:23:13
Postat av: Jensan

hej gummz, ja f-n du hade dött om du fått höra det live... =) Kommer nog bli en klassiker i vår lilla familj ha ha....

Ja du den dan med spårvagnenen o banken var även en höjdare i våra virriga liv... kiakde nyss själv.. Inlägget är från jan-07 typ -12brrrrr (nått sånt..)Det är lite roligt kika tillbaka så där ibland, som nu när du skrev, det där hade jag nästan glömt men nu när du friskade upp vårat minne så satt gubbz o jag här o skrattade igen så tårarna tjöt..

Hoppas ni har det bra, såg så mysigt ut hemam nu, mycket mera julkänsla men lite snö.. Ha det bäst kram kram

2007-12-04 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback