Gumman lööövs Öppna förskolan

Lammköttet mitt går även han mot äldre dagar, får se om han blir något klokare :-)
Ja igår fyllde gubben år så det vnakandes såklart tårta o gofika o presenter. Var en bra fördelsedag, sen på eftermiddagen åkte mamma o pappa hem, har varit så trevligt ha dem på besök!!

Brorsan är ännu kvar o vi är nyss hemkomna från öpnna förskolan med Tindrizen, hon blir så glad när man säger att vi ska gå dit, hon riktigt hoppar på golvet o tjuter av glädje "ja träffa alla barnen"
Väl där är hon som en yrhöna o far runt överallt, vi sjunger o vi åker rutchkana, lagar mat ja lite alllt möjligt... Träffade idag en trevlig tjej med en urgille som som heter Max hon skulle bli dagmamma men hade inga barn ännu, så jag sa att vi ev var intresserade, Har alltid tyckte bättre om dagis men kan ju vara ett bra alternativi början tills man får plats där man ska ha henne sedan.. nåja måste fundera lite vet inte ens om vi ska bo i detta område sen...

Idag match igen såååå spännnade, sjukt vågar ju knappt se, kan inte grundserien vara klar snart så man slipper detta pirr... =)
såg att de hade borta match mot Malmö sen , tror tyvärr det var på torsdagen annars kanske jag o gumman hade åkt ner o hälsat på Madde o Johan lite.. men men vi får nog ses i kööölix i stället...Om de nu inte hinner komma hit förstås =)

Verkar vara hemmamatcher på hlegerna nu ananrs hade jag kanske tänkt glida över till Mia en sväng men men vi passerar väl där på  vägen hem annars, plus att våren o sommaren är lång, så tro inte ni slipper undan besök :-)

shit vet ni vad som hände mig igår förresten min hårtårk brann upp, lite läskigt faktikst slåg lite lågor ur den, tänk TÄNK om det hade fattat eld i håret mitt, jäklar sån tur jagh ade.. fast det stank fördjävligt brännt sen vill jag lova så nu msåtem an ner på stan o tjacka en ny...

HA det gott kramen

Kommentarer
Postat av: Jenny

förrvirrad, var vissti nte alls match mot malmö på torsdag dessutom hemma på lördag, hmm noll koll alltså :-)

2007-02-19 @ 13:26:34
Postat av: Cicci

Hon är så söt lilla Tindra. Hoppas hon blev glad när hon fick sin vagn och gunghäst igen :-)
Kul att de vann igår. VF spelar idag, Modo borta. Tuff match, men man får inte måla fan på väggen förtidigt.
På torsdag åker jag hem, ska bli så skönt. Blir hemma 5 dagar. Vf har borta match både lördag och måndag, så det kändes inte så kul att sitta här och glo.
Vad ska ni göra i helgen? Match på lördag, mysigt. Har du träffat alla damer nu? Hur verkar de? Är det många äldre/yngre?
Vi får ringas snart igen och prata lite.
Ta hand om varann, många kramar.

2007-02-20 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback