Lite frågor o svar...

oftast på tallriken: Pasta
bästa klubben: har ingen favvis här inte hunnit vara ute o hemma är jag nöjd bara jag får röja med               vännerna
då vet jag att jag är kär: fjärilarna i magen och att jag blir så där galet okoncentrerad pga att tankarna är någon helt annanstans.. (alltså tänker på honom)
detta gör jag när jag är ledsen: gråter eller grubblar
bästa presenten jag fått: Lilldamen, Eller bara nån liten sak man inte förväntat sig
älskar att ge bort: kärlek, kramar, komplimanger,även julklappar är såå kul köpa
efterrätt: Kladdkaka mmm I löööv
dagens lögn: Hade jag varit frisk el gubben hemma hade jag tränat...
ditt rum är: har inget men huset vi hyr är inte så stort men asfint
din hobby: tycker om att göra lite vad som helst men det bästa är när jag o snutten får något galet infall o bara drar iväg nånstanns
vem fick du mail av senast: säkert nått reklam mail, eller från annonsen i gbg som jag glömt ta bort där vi säljer lite barnprylar
vem fick du sms av senast: Gubben
vem ringde dig senast: Mamsen
sover du naken: för det mesta men inte när jag är själv, känns lite konstigt då :-)
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: förhoppningsvis en urmysig villa en bit utanför stan med stoooor härlig trädgård.
om du jobbae i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Nej
hade du kunnat tänka dig att bli polis:Ja fakitkst, har tänkt på det nångång, senast jag sa det garvade gubben, eftersom han o jag alltid kör för fort, lite kul om jag vore polle då ha ha
vem får dig att må dåligt: de som är falska eller bara elaka människor,
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel:  hmmm nja kan väl inte direkt göra det =)
blandar du svenska med engelska när du skriver: Ja ibland men itne som Kirstih
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Inge fel på han personligen, men på en del saker han vill göra 
är du den som avslutar telefonsamtal: är nog olika
vem lagar din mat? Jag eller nångång gubben, eller han i huset uppe i hörnet (pizzerian)
varför är du inte vegan? Nej du tycker om kött o grejer för mkt för det
vad har du för frisyr? Halvlångt mörkbrunt hår med lugg
hur många timmar sov du inatt? Inte många, kanske 5
vad åt du till frukost? drack lite oboy har inte mått allt för bra idag
hur många cigg har du rökt idag? Röker inte
vad jobbar du med? Just nu  inget men är sjuksktöerska
vem hånglade du senast med? Snutten såklart,
vem saknar du? Åhh det är så många, kan itne räkan upp alla men ni vet nog vilka ni är!!
är du pinsam på fyllan? haha ja har nog hänt ett antal gånger att man rodnat lite när man tänkt på vad som skedde undergårdagskvällen ha ha
vilken färg har du på dina underkläder just nu? hmm måste kika: rosa
vad gjorde du sönder senast? Ja få se, händer lite titt som tätt, kasnek ett glas jag vet inte
har du blivit hotad på telefon? Ja faktiskt men var nog inte så allvarligt menat bara en väldigt ledsen och upprörd tjej, hade nog kunant säga samma sak om jag varit hon
vad är det sämsta med p-piller? Hormonrubbningar och viktuppgång
vem kramade du senast? Gumman
vad har du dåligt samvete för? alla gosaker jag äter titt som tätt, och faktiskt en del saker från förr som jag ångrar, finns speciellt en människa som jag nått så in i h-vete ångrar jag var så elak med, tyckte om han men f-n gjorde inget åt det...
vad är du beroende av? Kärlek o Närhet
är du sexuellt frustrerad? Ja gubben är ju borta i nästan 4dar så, men vi får ta i en det sen ha ha
har du duschat idag? Nej, badat igårkväll
vad luktar det just nu? Deodorant och mig själv ha ha måste visst redigera mitt svar lite, läste lite galet, men här luktar det, rostat bröd och te =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sjuklingar!
Stackars er, magsjuka (eller liknande) är precis som du säger värst! Blaha Blaha! Hoppas att ni snart blir frisk. Både du & Tindriz!
Jag kommer sno din lista här över, hoppas ok! =) I loove listor! haha.

Hoppas att ni kan få en fin dag iaf gumman
Take care, we miss u all.
Pusselipusspuss

2007-02-26 @ 13:27:03
Postat av: Jenny

Ja såna här dagar får man tycka lite synd om sig själv.
Bara kul du lånar "min" lista lite, så kul läsa sen!!

Ha det gött gumman!
Puss på avstånd, så ni inte blir sjuka =)

2007-02-26 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback