Snabbt inlägg

Så där nu är vi återigen i kära sverige =)

Känns jättebra, var ltie oväntat att det belv Linköping men det känns super. Verkar vara en bra förening som månar om hela familjen. Vi bor superfint. Vill dock ej lägga ut bilder eftersom vi hyr det av en familj så känns lite dumt lägga ut bilder på deras hem... Men kan maila nån till er som vill sen...

Huset är iaf jättefint. Ganska nybyggt radhus med jättefint kök med rostfria kyl/frys,ugn micro etc.. super nicig fläkt. Gubbne blev glad när vi gjorde entre i vardagsrummet o han äntligen fick se sin efterlängtade 42tums tv... ha HA. sovrummet är jättefint det med. Badrummen likaså det ena har en dubbeljaccuzi med inbyggd radio o lanpor o grejer.. Det andra har en dusch med sån här tjock glasvägg... Fina möblier överallt. o en superduperbra sak massa massa leksaker till gumman. Hon har även ett eget rum igen, skönt! Så vi trivs o njuter. Ska bara bo här säsongen ut sen blir det en lägenhet ska o kolla på en nästa vecka den är nog oxå helt ok, för han som bodde där ville eg ha kvar den ifall han skulle komma tillbaka tillv LHC. Ja ja nog tjat om detta, vi bor helt ok o trivs superduper bra. Johan är jättnöjd med hur det nya laget verkar o omgivningen... Jag ska fixa mig ett jobb när vi kommer ner igen efter somamren el i maj vi får se, beror lite på när gumman får dagisplats..

Har inte hunnit ner på stan ännu så den rapporten får komma senare =)

Tack alla ni som visat att ni bryr er när jag skrev att jag var nere, det värmer i hjärtat mitt. Nu ska ni förhoppningsvis få lite roligare inlägg att läsa här i framtiden ha ha...
Om allt är som ett enda virrvarr o svammligt i detta inlägg så beror det på att jag är på bibblan o gumman springer överalllt men förhoppningsvis får vi ner vår egen dator snart så man kan sitta i lite mera lugn o ro!
Kan tyvärr inte skriva mer nu, får berätta lite mer om allt senare.
Vi hari af ett hemnr nu som ni kan ringa till vet fock ej om vi kan rigna ut.. KAn messa nummret till er folk senare..

stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback