Dagarna som gått

Länge sen sist nu.....

Ja vad har hänt: Hmmm det blev utgång, oväntat va?! =)
Var trevligt men väldans lite folk ute men såå länge sen jag var ute hemma så det va väl ok ändå, dock blev det lite väl mycket att dricka, from nu ska jag baske mig börja dricka med måtta ha ha
Men men vi shaka lite ass o hade kul. Som vanligt hade jag tapapt lappen till garderoben o trodde även att mina "såå fina" vantar (hmm så fina är dem väl inte, men just då var dem tydligen det) stackars männiksor dår, jag kan verkligen inte vara en favvis där, för jag lyckas alltid slarva bort den. Trots att jag vet att jag kommer det o försöker lägga den så fint o bra så är den alltid spårlöst borta, sicket mysterium ha ha Men tur som var, så jobbade det en väldans snäll själ i garderoben denna gång. Tack! =)


Så söndagen hörde nog till en av mina tråkigaste o jobbigaste dagar i världshistorien ha ha nej nu överdriver jag men, har en tendens att tycka dagarna när man är bakufull är vedervärdiga. Alltid tänker man "aldrig mer" men insett att det är ingen ide utan nu tänker jag, "lite mindre" bara ha ha  Eller vad sjutton har man haft kul kan de ju vara värt det, några timmars våndan o illamående ha ha

Igår träffade Jag Anna en sväng o  fick gå till mitt efterlängtade Waldorf mumma, som jag saknat deras kinamat, sen skulle vi springa på stan en sväng , tyvärr gick det inget vidare damen var inte på något vidare humör. Stackars Anna blir väl rädd för hur det ska bli när hennes lilla knodd kommer ut... Men anna för det mesta är hon sååå gooo. Tyvärr så visade sig sen varför humöret inte var på topp, ja mot kvällen visade hon att hon hade ont i örat igen. JAg fattar min stackars lilla tjej. Är ju bara 7dar sen hon slutade sin  förra kur. Så vi ska gå till doktorn idag.

Egentligen stod sång med barnen på schemat, hade varit så kul att träffa twinsen o busa lite o träffa Anna o Emmsan igen men men kommer väl fler gånger...

Måste säga att jag börjar bli lite rastlös här uppe vet dock inte när jag ska åka hem, vi får se vad som sker. Men jag saknar min snutt massor.

Vad resten av veckan bjuder på återstår att se, återkommer med det senare. Lovar iaf att sätta in lite nya bilder snart börjar vara dags

Kram på er allihopa !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback