Får se vart vingarna ev för oss denna gång...

Ja som ni nu säkert läst o hört så är det mycket möjligt att snutten lämnar vf. Går liksom inte att utvecklas på bänken eller läktaren. Speciellt inte när man var på uppgång och sen bänkades. Nu kan jag till viss del förstå Bäckman,laget är i en trängd sists o behöver säkra defensiva spelare. Men de behöver även spelare som vågar o kan ta fram pucken på det sättet som johan kan, ofta är johan med o skapar farliga situationer framot o blitt mkt bättte på att sköta sitt defensiva jobb oxå. Men jagfser samtdigt inte i dagsläget heller vilken av de andra backarna han skulle peta, så är det krassa läget, Men hey that's life. Bara gå vidare o ta lärdom av detta!!
Ska iaf bli spännande se vad som händer o vart vi möjligtvis kan vara på väg. Litt pirr i min mage, inte bara rastlöshet =)

Så som ni många redan förstått o räknnat ut så är det alltså därför jag nu är hemma på obestämd tid. Om det väl kanske blir en ny adress kan det gå så fort. Dessutom var vår snutta redan hemma o det kändes onödigt dra dit henne igen, för en ev flytt gnaska snart. Nej hon mår så gott här o behöver inte känna sig otrygg av allt som sker.
Så till er som nu möjligen spekulerat i hurvida jag o snutten kanske har det lite si o så, nja tji fick ni. Så är absolut ej fallet. Älskar han hur mycket som helst. Han är helt bäst o underbar. Att gå här o sakna honom o dessutom veta att han kanske har det lite jobbigt o nervöst gör det inte lättare. Men jag vet detta bara en en yttepyttekort period i vårt liv tillsammans så det går fint =)
Han åkte förresten ner till malmö idag till Karlsson o madde, gissa om jag är avens, tänkte först sätta mig på första bästa plan o följa med, vill oxå!! Så länge sen jag träffade dessa goooakalixbor. Nåja de får nog kul o skrattar nog masor åt alla sina gamla minnen!

Jag försöker förgylla mina dagar med lite kul. O måste säga att en del saker varit ritktigt trevliga!
Så roligt få träffa er vänner, nog för att jag med många av er även där saknar snutten sällskap för ofta har vi varit en så kul kvartett. Men men när vi väl kommer hem på semester efter säsongen eller i sommar då baske mig blir det grill, mys o lite partylarty!!

Det tråkiga med att leva med en hockeyspelare är att man på något sätt ibland känner sig lite rotlös. Man kan få veta att man ska flytta när själv just hittat på roliga saker, fått bra vänner o trivs i staden. fast oftast om man e på g bort så svajjar ju hockeyn ett tag innan o det påverkar såklart även det hur man trivs. Man får även hela tiden sakna folk. Bor man borta saknar man dem hemma, flyttar man vidare saknar man även de man lärt känna där. Fast det positiva är även att man träffar en hel del roliga o snälla människor. Vilket jag tycker om, älskar lära känna nya människor men hatar avsked!


Mycket svammel denna gång oxå. Jag vet ibland kan det vara svårt få ett klokt ord komma ur min mun...
Jag pratar innan jag tänker, tycks även vara så vid mitt skrivande =)
(men detta är ju även ett sätt för mig att få ut vad jag känner o hur jag mår, så ibland kanske det kan verka som grekiska för er, men mina tankar är ibland lite svårtolkade o måste få se lite luddiga ut mellan varven..)


Det jag helt klart vill få fram till våra kära vänner är att: we love u, tack för att ni finns, ställer upp på alla möjliga vis. Är mitt bollplank med konstiga funderingar mellan vaven. Så alla som vi nyligen lärt känna, fyyy känns så tråkigt måsta lämna er. Spec Cicci gumman, kommer sakna dig massor! Du är en härlig tjej hoppas ni får det fortsatt kul i gbg. Tack för alla roliga trevliga stunder med er! Men vi ses snart!!
Även Sanna tack för hjälpen med Tindrizen, känns så dumt jag aldrig hann tacka dig ordentligt,  som  sagt synd vi ej hann ses mera, det lilla vi sgs gilalde jag gööörmycket, tror vi hade haft supertrevlgit ihop, men men vi ses oxå snart hopaps jag!!!

Det som mer känns trist är för lilltjejen som trivdes sååååååå bra på dagis o nu måste sluta där. Nåja alla barn ska väl flytta nångång så det ska väl gå bra. Ingen ide grubbla vidare på det innan man vet vart vingarna tar en men oavsett hur långt bort dem för oss så finns ni alltid med oss. När vi e lediga då baske mig ska vi ses o ha kul!

Dessutom till alla er som undrat o frågat vad som e på gång men ej fått ett vettigt svar ur mig, sorry men inte kunnat säga något innan man verkligen vet vad som sker, hmm det vet vi ju eg inte nu heller men lite mer kanske... Så det är eg inte det att jag inte vill! För tro mig det är i såna här situationer om något man vill ha någon att ventilera o disskutera hur man känner o mår!

So long kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det börjar bli lite klarare för er, själv hade jag aldrig stått ut att leva med en hockeyspelare...är för hemmakär :-) Dessutom räcker det gott o väl men en karl som är hockeytokig ;-) Vi måste hitta på nått snart, är ju ledig...känns helkonstigt att vara ledig :-) I mon har jag lust att springa på stan lite, måste börja spana in alla inredningsprylar jag behöver...eller vill ha :-) Men som sagt, pulkbacken på söndag om vädret tillåter o barnen är friska! Vi rings nå...kram

2007-01-12 @ 23:01:57
Postat av: Anonym

Förresten visst känns det jobbigt att byta dagis, jag har såååån ångest över det...känns som att inget dagis i hela världen kan ha lika underbara fröknar som Thilde har nu...saknar dem redan :-) Fast för Thilde spelar det ju säkert ingen roll, bara roligt med nya leksaker ;-)

2007-01-12 @ 23:03:30
Postat av: Cicci

Kommer sakna dig med gumman. Saknar dig redan nu. Göteborg blev tomt utan dig.
Hoppas allt löser sig med vad det nu än blir.
Hör av er om ni behöver hjälp med det där du nämnde igår.
Kramis

2007-01-14 @ 13:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback