Lite svammel från vår vardag som inte är vår riktiga vardag ha ha

Så irriterande igår skrev jag ett lånnnngt inlägg om ditten o datten men så försvann det o jag hann aldrig skriva om det....


Igår var förmiddagen lugn medan eftermiddagen var mera hektisk. Fast jag har kommit på att jag tycker mycket bättre om att leva ett hektiskt liv att bara gå o släpa, nej du f-n det e inte min grej man blir tossig!!

Eftermiddagen började med "Kom o lek " På björx, där slöt vi upp med Emeila o Anna samt massa andra barn o deras päron. Var väldans trevligt. Emilia är sååå söt när hon pratar om katterna, o Zappi och bjöd in oss att komma, mycket go den gumman. Hennes mor går inte av för hackor heller =) Var väldans trevligt träffas!

Sen bar det av hemåt med snuttan min och jag drog vidare på träning, tyvärr har mitt fria träningspass gått ut nu och det kostar 95kr per gång, så det blri kanske inte attt man går 5-6ggr i veckan som jag gjort nu.. fast jag vill, får kanske föröska flörta till någon bra deal igen. Hmm vet inte hur länge vi blir kvar hemma, är ett enda virrvarr men förklarar det längre ner...

Kvällen avlsutade med Hockey med Nina, var så kul träffa henne o se på match, man valde en bra match oxå var spännade och kul. Mycket trevligt folk oxå ;-)  Jag lyckades leva mig in matchen grymt bra, har väl aldrig haft problems med d, men tänkte innan om jag skulle tycka det var lika spännande nu när man inte följt luleå på ett tag. Men visst var det d, kanske inte lika nervigt som när gubben spelar dock...
Vill se matchen på tisdag då spelar d mot vf,  men då lär jag bli lite confused, hmm vem ska man heja på. Luleå i hjärtat med vf är grabbarna J spelat med hela sässen så dem känner jag oxå en med. Mer för vissa såklart. Nåja får nog göra så jag hejar på Luleå men hålller tummarna för typ freddan ändå, ha ha solidariskt va... men skitasvårt.. eller så hejar jag väl på båda o hoppas på lika ha ha

Idag har vi nyss kommit hem från sången istan var, var trevligt, gumman behöver verkligen komma ut o leka med andra barn o få sjunga det tycker hon massor om. Så söt när det kom sånger hon kände igen, började hon göra rörelserna o vicka på kroppen lite...
Kvällen vet jag inte ritkgt vad som sker.. Äri af dööö less på att bara sitta o uggla här ha ha Hade hoppats att Elenor skulel komma hem i helgen, men hon hade inte kunnat boka sina biljetter pga några himla regler. Stackarn hade varit på överlevnadsläger utan mat i typ 2dar, hade jag  inte pallat... Men laura är strong!!    Nina pratade om att hon ev skulle ge sig ut på en nykter ute tur på lördag vem vet kanske man hakar på, men är inte så sugen, mera sugen på mys.. men det är lite svårt tyvärr!!

I förr går hade iaf familjen o jag ett litet bråk o det beror mest bara på att man är så less på situationen o blir så rastlös. Mina föräldrar är verkligen bäst de ställer upp hur mycket osm helst och hjälper mig, det är guld värt o jag älskar dem så! MEN man känner sig ändå så rastlös o saknar faktiskt vardagen vår något enormt. Ja det kan låta konstigt men att bara få sitta o slappa "hemma" (var nu det är)  med snutten o sitta o garva eller bara prata med honom, tjafsa lite om vems tur det är att byta blöja. Somna till någon film som jag så stort lovat hålla mig vaken till. Det saknar jag och mycket mycket mer. Vardagen är allt bra ibland!!


Hockeyn ja : Johan har nu spelat 2 matcher med ässet, första spelade han redan första dan han kom så det gick väl ok. Igår spleade han igen o fick iaf göra ett ass, plus att de vann så det var skoj. Vet ännu inte vad som sker om han blir kvar sässen ut eller om han ska vidare på andra äventyr. Massa knas med regler o sånt så kanske ändå lutar åt att det blir i fin resten av sässen men det kan ändå va gnaska skönt för den är slut på ca 1 1/2 månad skulle jag tro, laget ligger tyvärr näst sist, Men då hinner man kanske komma hem o vara hemma ett tag plus att man kanske hinner iväg på nån mysig resa. Fast det andra alternativet är oxå väldigt lockande men pga alla regler vet jag ej om det är möjligt.Den organisationen vill då det men just reglerna gör det lite svårbestämmt, så jag tror kanske det lutar åt finland men ärligt talat vet jag ingneting. Hoppas vi vet mera konkret snart. Vill iaf veta så jag vet om jag o gumman ska styra kosan mot finland snart eller vänta hemma ett tag till...




Du lilla lilla skit, kom hit!! 
Du fattar ingenting, du är ju helt ding!
Mys kan jag lova, så du får garnaterat inte sova...
Att vara så ung, och ändå tro att man är kung,
tänk när ska du bli stor, så jag kan sluta se dig som en lillebror...
Herr B gör mig glad önskar jag fick träffa han var dag =)
Att inte ha ett eget place o fortfarande gå på grace,
då förstår vem som helst att du inte direkt är äldst...
Att han en erfaren kvinna får dig så vackert att spinna..
Du är en liten pojk som dock syns bland folk,
att få vila ögonen på dig, det är great för mig =)
Önskar vi kunde ses mer så jag fick visa hur en riktig kvinna ger...
Visa lite tips  och trix, skulle få dig att vilja ge mig mkt drixs... ha ha
Nu sitter jag här och du är där, varför??
Nej kom hit du lilla lilla skit!!


(fin va ha ha ... Hittade den fina lilla sak bland allt svammel som ligger i garget, något  som jag o johan svammlade om o garvade mkt åt en gång i tiden ,när vi satt hos han o busade lite...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback