Alltid regn när man som mest önskar sol

Åhhh så typiskt, idag var planerna en mysig dag med vänner o en båttur ut till en strand med barnbus, grillning gott fika, kaske en bastu o allmänt bara myspys men nej då vill inte vädergudarna vara med nått mer, regnet pissar ner där utanför. Så istället styr vi kosan mot ikea en sväng.

Party var förrestan trevligt, man inser hur mycket man saknar sina goa vänner i norr, och gemenskapen här bland allla andra man känner med små kottar. dels bara hänga runt med kidzen men även, de roliga partyn när alla bara njuter o har kul när de är barnlediga. Trivs som sagt bo borta från lueå men visst saknar man många saker med. Spec det här med närheten till vänner o familj!

Åter till party kvällen, var kul innan men färjan på lördagar ,ingen hit om man såklart inte är inne på 50-taggare. Men var sååå lång kö på grace. Dock fick vi ju se Mats Sundin som oxå var dära. =)

Läste rubrikera om Pajjen med fru, kan bara säga att jag tycker det är så tråkigt för dem. en så fin familj, nej hugaligen hur en del vakter beter sig. Stor kram till er!!

Har förövrigt idag kommit på att jag kanske kommer få snosa lite bebisar när jag kommer upp när morsan fyller 50. Hoppas hoppas A.Es nästa hunnit bo färdigt i magen då. och att lilla söta saimi är i Luleå då.

Nej nu har jag lovat fixa en sak till johan ,innan vi får company så måste gå nu.

Men so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback