I väntan på fest..

Sitter nu här och gör som vanlgit helt fel, sitter o slappar o kikar runt på olika grejer. Har alltså all tid i världen på mig att börja kirra iordning mig för kvällens bravader. MEN nej det gör jag ej. Som vanligt sitter jag här och tycker att jag har all tid i världen och vill inte börja för tidigt så man är fräsch inåt småtimmarna oxå. Man vill ännu mindre gå o kirra sig nu när man ska ses så tidigt. Fast iofs så kan ju den slutgiltiga förvandlingen ske på plats. Hur som haver så börjar gubben vara stressad. Hör titt som tätt " Jenny du hinner väl bli färdig nu, halv åker vi" För han vet lika väl som jag att hur jag än planerar så blir det alltid stess i slutet ochh jag är sällan klar då tiden är tänkt. Ibland blir vi lite sena eller så kan det finnas en muttrande jag i bilen som inte är färdig med ditten o datten. Men idag ska jag göra mitt yttersta för att stå "klar" på trappen, 1 minut i halv, tidigare än så vore att ta i. 

En annan fundering av stor klass som upptar min hjärna just nu är vadan man ska äta till middag, gubbarna ska trycka en pizza , men vi åt en igår oxå (plus hammis till lunch) så det alternativet känns väl inte det bästa för formens skull men ack så gott. Nåja huvudsaken med mat i magen inför kvällens galej. =)
Solen har äntligen kommit tillbaka jippie vad kul!!

Mera babbel får det bli en annan gång, kanske dags att börja bege sig mot badrummet nu ändå =)

Så so long

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback