Lååång lista

Var så länge sen sist så nu slår jag på stort med en lång lista =) (inte jag som tagit bort en del nummer utan snubben jag "lånade" den av  :

1. How old will you be in five years?
Ja just nu så blir det väl 31 hugaligen shitpommfrites vad gammalt.. (Tom 32 from oktober)

2. Who did you spend at least two hours with today?
Med Tindriz och tvätthögen =)

3. How tall are you?
163

5. What?s the last movie you saw?
Åter till Cold mountain (på tv iförrgår)

6. Who was the last person you called?
Mamsen o papsen

7. Who was the last person to call you?
Ingen roligt samtal alls nån jäkla försälare, blir så less på alla dessa försäljare

8. What was the last text message you received?
Av Anna, att vi ska säga till om vi behöver hjälp att måla, så gulligt att erbjuda sig men vi ska nog greja det själva =)
Kanske behöver lite tips o råd dock.

10. Do you prefer to call or text?
Olika kul med sms o lätt när man bara ska säga nått kort, men pratar hellre när det gäller nått viktigt eller liksom ska prata med personen.
 

12. Are your parents married/divorced?
Hmm klurig fråga, Jag anser ju att mina föräldrar är gifta. Då de är dem som är mina föräldrar, fast realtien är ju en annan egentligen.

13. When did you last see your mom?
Få se nu förra tisdagen borde det varit :-)

14. What color are your eyes?
Blåa

15. What time did you wake up today?
Halv åtta när solstrålen vår vaknade
.

17. What is your favorite Christmas song?
åhhh omöjligt val jag tycker så mycket om julen som kommer o lyser upp i mörkret o en spec sång vetj ag faktiskt inte.

18. Where is your favorite place to be?
Beror på humör: Men gärna nånstanns där det är varmt eller i vänner sällskap, el i gubbens famn o när jag är trött är favoriten så klart sängen =)

19. Where is your least favorite place to be?
Att frysa någonstanns, inget emot kyla bara man har kläder på sig så är det ok. Tycker väl inte helller så mkt om att stå vid diskbänken

21. Where do you think you?ll be in 10 years?
Ingen aning, förhoppningsvis, samma glada jagk anske med ett kid till o en lycklig family

23. What did you fear was going to get you at night as a child?
Spöken såklart

24. What was the last thing that really made you laugh?
hmm hemligstämplat var så sjukt sjukt men jag o gubben hade iaf tokroligt

26. How big is your bed?
160 cm tror jag

27. Do you have a laptop or desktop computer?
ja vi msåte köpa en ny snart, för vår bärbara är lite paj så man får ha ett löst tangetbord till, ser inte riktigt klokt ut..
 

28. Do you sleep with or without clothes on?
Helst utan
.

30. How many pillows do you sleep with?
Många många, så många jag får
 

36. How many states/provinces have you lived in?
opps dålig på landskap men borde väl bli tre (norrbotten, östergötland o västra götaland
.

37. What cities/towns have you lived in?
Luleå/Gammelstad, Pajala (japp när jag var liten flicka), Göteborg, Linköping (Björneborg räknar jag inte var så kort visit)Hmm tveksam om man vrkligen ska räkna in uppsala eftersom det oxå var en kort visit.

38. Do you prefer shoes, socks, or bare feet?
hmm konstigt fråga, älskar skor men , även guld vara barfota, fast såkalrt inte vars som helst. så beror helt enkelt på

39. Are you a social person?
Ja det tycker jag nog att jag är, får nippran för länge ensam ha ha

40. What was the last thing you ate?
Lite drickyoughurt

42. What is your favorite ice cream?
Jag älskar den här cart´dóre marscarpione ha ha ha ingen jävla aning hur det stavas men typ röda frukter o lite nötter yummie

43. What is your favorite dessert?
Kladdkaka =)

46. Do you like Chinese food?
Jepp
 

47. Do you like coffee?
Jag har fakitkst börjat göra det nu

49. What do you drink in the morning?
Oftast lite yoghurt eller såklart oboy

51. Do you sleep on a certain side of the bed?
Ja. oftast faktiskt
.

52. Do you know how to play poker?
Ja. men var aslänge sen sist nu

53. Do you like to cuddle?
självklart!!

55. Do you have an addictive personality?
hmm fattar inte riktigt men, nja det tycker j
ag väl inte

58. Do you know anyone with the same birthday as you?
Jeps min tremänning som är precis ett år yngre än mig, vi brukade fira tillsammans när vi var små

59. Do you want kids?
Jag har ten flicka o hon räcker för ett tag, men självkalrt ett el två till senare
.

60. Do you speak any other languages?
Ja engelska o så har jag la läst franska o spanska men kan väl inte säga jag talar dem vore att ta i 
 

62. Have you ever ridden in an ambulance?
Ja under min utbildning

63. Do you prefer an ocean or a pool?
Havet, fast beror på värmen i vattnet

66. What is your favorite thing to spend money on?
Ja du skulle väl vara kläder då

67. Do you wear any jewelry 24/7?
Jepp en ring såklart

68. What is your favorite TV show?
Grey's o Desperate

69. Can you roll your tongue?
Jeps ;-)

70. Who is the funniest person you know?
hmmm måste fundera återkommer med svar (gubben är väldigt kul fast å andra sidan så trög så man vill dräpa han ibland)

71. Do you sleep with stuffed animals?
Bara i fall tindra drar med sig nått djur i sängen

72. What is the main ring tone on your phone?
Nu har jag en sommrig sång med Jill J

73. Do you still have clothes from when you were little?
Nope, 
 

74. What red object is closest to you right now?
Mina naglar om de räknas är ju liksom jag,annars vette fan de röda kuddarna i hallen kanske

78. Do you flirt a lot?
flirtar o flirtar lite fel uttryckt, jag har ju MY MAN så nej då det gör jag väl ej ha ha Bara i spec situationer se fråga 82

81. Can you change the oil on a car?
Nej du absolu tinte skulle sluta i katastrof

82. Have you ever gotten a speeding ticket?
nej men ruggigt nära en gång, det är alltså en sån gång när man spelar lite dum o vinkar lite extra med ögonen så den snälla manliga polisen, sa "ok för denna gång men jag vill ALDRIG se att det upprepas "

85. What was the last book you read?
ojoj kommer inte ihåg lsäer så sällan böcker, om nu inte barnböcker räknas för dem tvingas ajg läsa om o om igen så att man tillslut nästna kan dem utantill.

86. Do you read the newspaper?
Har ingen hemma men brukar spana lite på nätet

87. Do you have any magazine subscriptions?
nope

90. Do you dance in the car?
kanske inte dance men sjunger för full hals händer
.

91. What radio station did you last listen to?
P3 el rix el mix megapol

93. What was the last note you scribbled on a piece of paper?
numret till kvinan jag skulle prata med angånde jobbet

97. When was the last time you attended church?
Det var nog på min farbrors begravning tror jag.

98. Who was your favorite teacher in high school?
Vår svenska lärare som oxå var mentor var väldans snäll. Tyckte även om vår samhällslärare fast inte när hon satte betyg hon var stenhård.

99. What is the longest you have ever camped out in a tent?
ojdå det kan itne var många nätter, kanske två-trfe, jag är väl ingen camping människa, Föredrar i sånt fall en mysig stuga.

100. Who was the last person to do something extra special for you?
Extra speciellt var det väl inte men uppsakttar massor min sovmorgon igår, var guld värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback