Nu har jag valt!

Ja det känns jättebra, har kommit in på den kursen jag ville och har slutligen efter många om och men bestämt mig för att hoppa på detta av flera olika skäl. Det känns superbra, men samtidgt lite trist sluta jobba, fast jag hoppas på att kanske få hoppa in nått extra skift där då och då. (blir ju inte mycket kosing när man pluggar)

Det ska bli roligt plugga lite beteendevetenskap och samtidigt inte behöva ha Tindra hästlånga dar på dagis o även hinna med mig själv litegranna. Dock fasar jag över denna pluggångst man brukar ha hela tiden. Menj ag har bestämmt mig för att vara riktgt superseriös nu. Och med tanke på att jag inte kunnat göra nått sen i februari (pga ingen daggaplats) så må ni tro att jag är hungrig på att börjar nu. Om än jag så klart längtar dö mycket efter att sommaren ännu ska komma igen. Fast är la bara inse att hösten snart är på väg och man måste börja gardera upp sin garderob. Har nada höst/vinterkläder. Men ska vänta iaf nån vecka nu, för som sagt har jag köpt mitt gymkort nu och det brukar gå ganska fort bli av med de där eländiga vår/sommar kilona jag alltid lyckas lägga på mig.

Tindra hyss idag: Tror inte det är sant, Hon hittade nog en liten lös bit o skulle känna lite på tapeten vilket resluterade i att en hel lång remsa tapet lossnade. Tur i oturen var det ändå i fula blå rummet som jag gärna målar om...

Ska fixa lite här hemma nu, så det ser någorlunda ut när pärona anländer imorgon, innan fuskisarna dra på en veckas semster till grekland! Fast det är dem väl värda! Ska bli spännande höra när de kommer hem hur det går för morsan med att börja jobba igen, kul kul!

Så so long på återseende



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad KUL att du skall börja plugga igen! När börjar du? Själv börjar jag den 20:e med skolan + två distanskurser! Är också HUNGRIG och har lovat mig själv att jag skall bli en tvättäkta pluggis! :-D
Det kommer bli great skall du se.
Nu skall jag pumpa cykeldäcken och dra på en sväng med en god vän! Kramkals och pussa Busfröet!

2007-07-30 @ 14:52:14
Postat av: Jenny

Då börjar vi nästan samtidgt här drar det igång den 21a, ska bli sjukt kul, då får vi peppa varandra i höst att vara riktigta pluggosar ha ha :-D
Måste få höra bättre vad du ska läsa sen!
Kramis!

2007-07-31 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback