Somamr sommar sommar... =)

Hej!!

Ingen kan klaga på detta sommarväder som vi har fått, veckan har varit dundermysig!! Innehållit det som somamren ska: grillning, sol,bad, bastu, glass i stora lass, stugvistelse, lite öl o vin, men mest bara myspys.

Nu är vi åter i Luleå o chillar lite, nyss dragit en minigolfrunda med gubbz o brollan min. Till helgen så åker gummz till lyksele en sväng med mor o farm tror att det bara blir till att mysa då, gå ut o käka ritkgt god mat o bara ta det lugnt.

Inget annat spec har hänt elelr finns i mina tankar för tillfället utan nu är det semster o njtning på hög nivå!!!

Så ska återgå till min solstol nu men so long my friends take care!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej brutta! Nice med fint väder, semestern blir som så mycket bättre när solen skiner :-)
Vi har också lite semester och är nere på Västkusten hos Annelie och Per. Än så länge är det fint väder, men jag anar att regnet står och knackar på här runt ikring.
I helgen ska vi åka til Götet och parta lite. Kom och tänka på dig och våra partykvällar ute. Vi måste snart stråla samman och öppna några flarror av vin. (ja dricka de såklart också) :-)
Hoppas ni har det bra. Många kramar.

2007-07-06 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback