Vårt busfrö, nästan som Emil =)

Japp du här går det undan. Ibland är hon på ett virvlande "hyss" humör. Idag har hon bland annat lyckats med atthälla ut en hel juicekanna o det andra inte så roliga repa vår bil. Hon skulle väl så fint hjälpa när gubbz höll på att tvätta den men till saken var den att hon hade en sten i handen, så ajajaj inte fint...

Har hunnit med att hälsa på A.E o company en em, ritktigt mysigt hade dem det man blir återigen lite sugen på eget men som jag skrivit många gånger förr så blir det väl inte på länge.

Teatern vi var på var fakitskt ritkgt skoj, var typ dån här revyteater, kul kul, msåte kika nån fler gång sen.

Har just varit o klippt mig som vanligt nte så supernöjd, fast jag vet att det eg hänger på nått annat, som jag faktiskt kommit igång så smått med igen, fan vad skönt det är att träna. NU måste jag verkligen kirra det där kortet när jag kommer hem (inte bara prat utan verkstad oxå denna gång)

Har för övrigt varit o kollat upp mitt öra nu, var iaf ingen gamlingspropp haha. Fast det var ju eg synd för det hade väl varit det lättaste att åtgärda. Ingen bullerskada heller. Man kan säga som så att jag typ hörde nada på vänster öra. Var superotäckt göra det där audiometri testet o verkligen sitta där o kämpa för att höra lite sus på vä öra. Nu ska jag iaf göra lite typ örongympa i en vecka o har det inte blitt bättre ringa upp till vc, för då ville de göra en remiss till öron.Så vi får la se, men då kunde det bli tjorv med min adres eftersom jag är skriven i g-stad ännu men antagligen håller till I LKPG just då, nåja får la "flytta dit "då.

men nu skaj ag glida iväg o besöka ett par till busfrön tror jag så får väl babbla mer oväsntligheter sen.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej gumms!
Haha, vilken liten rackarunge ni har ;-)
Visst är det roligt med revy/teater? Jag älskar sånt där, man blir på så bra humör efteråt.
Du är säkert jättefin i håret gumman, det tvivlar jag inte på, men trist när man inte blir nöjd. Jag menar, man betalar ju ändå ganska bra för att få det snyggt och som man vill ha det.
När kommer ni tillbaka till LKPG? Skulle vara så kul att ses då.
Hoppas det blir bra med ditt öra så du snart hör som du ska igen :-)
Ha en mysig helg. KRAM

2007-07-12 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback