Ännu en härlig dag i solen...

Idag har vi myst ute i solen nästan hela dagen, läst lite böcker, ritat med gatkritorna, mm bara softat i solen. Men nu längtar vi båda efter gubben som tydligen inte kommer hem förräns sent ikväll tidigast vid 22 tiden tror jag..

Har kommit på vad skön introd jag får, nu första veckan jobbar jag ju bara mån-tis o torsdag , veckan efter jobbar jag bara halva dar för då är hjärtat på vift igen, så ganska nicigt. Ska iaf bli väldans trevligt med besök till helgen hoppas på finväder då med så man kan gå ut o skaka lite rumpa =)

hmm inte så mkt nytt att förtälla, eftersom det varit en ritkgt softardag, har väl funderat en del bakom mina solglasögon men dem tankarna behåller jag nog för mig själv ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback