Äntligen sol!!

Jisses vad glad jag blev när jag kikade ut från rullgardinen igår o såg solens strålar lysa utanför fönstret!
Bestämde mig för att glida in till stan med bussen, så jag o Anna strålade ihop på stan o tog en fika o sökte efter en spec klänningstyp, men som vanligt när man söker något finner man det ej! Det var iaf trevlgit på stan, kanske inte lika varmt  (lite blådigt)som jag trodde men ändå mysigt sitta ute käka glass o dricka en latte. När vi sedan lessnade på stan följde anna med ut till oss vi satte o myste vi sandlådan pratade allmänt massa  olika saker. Måste säga jag gillar hon skarpt, vi har många lika tankar, och även i fall våra åsikter  skulle gå isär så känns det som att man kan diskutera dem på ett vettigt sett o kunna förstå varandras olikheter. För att vara vänner handlar ju inte om att vara lika till 100% skulle nog va fan så trist då, men kunna förstå o lyssna på varann.
Jag tycker hon är stark o förstår o respekterar ett visst beslut hon tagit, men visst skulle jag tycka det vore grymt roligt om hon oxå var med nångång, men en sak är säker för den bruden spelar det liksom ändå ingen roll, me like!  Som jag tidigare sagt gillar jag personer som kan vara sig själva all the time.

Nåja efter sandlådestunden bestämde vi oss för att köpa lite glass (opps twice på en dag ,men äre sol så äre..) o när vi gick runt där såg man som vanligt skyltarna om cirkusen, Vi såg att den visst var idag(alltså igår), dessutom på en halvtimme, bestämde oss för att kila dit. Så sagt o gjort cirkus blev det. Tindra tyckte nog det var väldans skoj (men blev lite less på att sitta sen) dock så nöjd i pausen då hon rida ponny, snacka om lycklig dam =) Efter cirkusen var kl redan 7 så det blev hämtmat, sen trodde jag att gumman skulle somna tidigt efter alla äventyr men tji fick jag, var vaken ett bra tag på kvällen..

Pratade iaf lite med med lite vänner, så kul prata med Anna, oj vad vi saknar er så kul höra att allt gått bra. HAde lillan inte varit så purfärsk hade vi nog dykt ner till finland hela familjen franz i år o hälsat på er, samt kikat till jonna o grabbarna lite oxå. Men vi får ta det senare.
Pratade även med fröken franz, som verkade fvara o ha skoj i vänersborg, kul kul! Hon förstod iaf mina funderingar som jag nog faktikst ska göra slag i till vintern. Hon är allt en skön dam ,hoppas vi nu gjort bort våra dispyter för ett bra tag framöver =) Måste ta o komma ner till oss nu här snart...

Även stort stort grattis till den långe mannen o hans söta dam i götet, shit vilket äventyr dem snart ska på, lovely, vad häftigt!!

Så summasumarum dagen var väldans trevlig, blev dock lite besviken i slutet av kvällen men men bara inse some people are full of shit ha ha :-)


I väntan på bussen:
image230


Nu ska jag bege mig ut i denna dags strålande sol, i kväll kommer gubben hem oj oj vad kul!!  hmm msåte föröska få till det där med bilen, vill inte åka buss till jobbet (kommer väl cykla sen när jag vant mig med att kliva upp sådär tidigt igen ha ha)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Cammi

Nu börjar jag kunna andas från skolan, väldigt skönt! Bara två dagar kvar, du vet jag är alltid ute i sista minuten med individuella arbeten :-) Snygg vagn ni köpt o skönt att hon trivs i den!! När kommer ni upp?? Vi ska försöka ta oss ner oxå bara jag får ledigt, inte för att jag fått nått schema än. Men jag ska nog ta ledigt kring 27 juli o en vecka framåt...vart befinner ni er då? Jag plingar dig säkert i mon när jag har som mest att göra ;-) kram på er

2007-06-03 @ 23:10:54
Postat av: Cammi

Nu börjar jag kunna andas från skolan, väldigt skönt! Bara två dagar kvar, du vet jag är alltid ute i sista minuten med individuella arbeten :-) Snygg vagn ni köpt o skönt att hon trivs i den!! När kommer ni upp?? Vi ska försöka ta oss ner oxå bara jag får ledigt, inte för att jag fått nått schema än. Men jag ska nog ta ledigt kring 27 juli o en vecka framåt...vart befinner ni er då? Jag plingar dig säkert i mon när jag har som mest att göra ;-) kram på er

2007-06-03 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback