Att packa,: en konst jag inte kan!

Återigen har jag totalt misslyckats. Att packa är verkligen en konst och jag är ingen hejjare på det, ser ut som att vi ska flytta hem minst sagt, nåja jag intalar mig själv att vi faktiskt kan bli hemma i nästan en månad kalrt man behöver mkt grejer då =)

Sitter iaf här o väntar på gubbz så vi får börja glida hemåt, ska bl iså skönt, fast lite jobbig tripp dock, känner mig fortfarnade lite less över bilåkande sen vår tripp fram o åter till götet... Men hur som haver ska det bli jätteskönt komma hem, hoppas bara det där himla regnet drar därifrån när vi kommer!!

Var förressten på en asdålig film igår, tror båda jag o flower somnade (gubbz var väl den enda som var vaken men så var det ju han som valde film oxå ha ha )

Såg förresten Fam Erikssons nytillskott igår, så söt! Men o oj inget jag känner alls för just nu faktiskt, oj oj vilket shå att ha 2 sådär små. Kan bli lite irri på en del människor som liksom förväntar sig att man ska tycka att nu är en lagom tid att föröska få syskon, hmm är väl liksom helt vårt eget beslut. Vi känner då ingen brådska båda är ganska unga (är la jag som börjar bli gammal o grå ha ha) Nej du tycker det är asmysigt med "bara tindriz än så länge, räcker gott o väl. Efter allt flyttande o sånt, det tar ju ett tag innan man kommer i ordning i den nya staden. Så nu vill jag liksom kunna prioritera mig själv ett tag oxå. Är det inom något område folk tycker det är okej att komma o ha åsikter, att lägga sig i ens liv så är det när det gäller just barn o allt där i kring. Det kan handla om allt från åsikter om amning, till vilken vagn man ska ha, hur man ska sova med sitt barn, vad den ska äta o det ena med det tredje. De finns en hel del som har sån hysteri kring sitt föräldraskap, då känner jag bara herregud chilla ner lite. Jag menar såklart inte att jag inte tar mitt föräldraskap på allvar, det är liksom en självklarhet men jag  låter inte hela mitt liv o min stackars omvärld bara få höra på teorier om hur man ska göra o inte göra. Visst blir det lätt prat om gummzis mellan varven men absolut inte bara. =)

Nej dags att föröska få ordning på det här med musiken till bilen, som vi förvrigt köpt ny, får la försöka visa er en bild later. den är faktiskt ganska fin måste jag väl få säga själv.

Stor kram till er goa vänner runt om i landet vårt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Antar att ni är på G upp nu. Hoppas resan går bra och att ni kör försiktigt! Vad är det förresten för bil ni köpt? Man blir ju nyfiken :-)
Nää, bäst att jobba vidare. vi kan väl höras till veckan!
Kram på er!!

2007-06-29 @ 20:40:18
Postat av: Cammi

Vi saknar er o ser framemot en bastu i stugan eran! :-)

2007-06-30 @ 11:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback