En till helg har svisshat förbi...

Nu har helgen passerat ,gick i ett nafs så var det måndag igen. I fredags kom gubben hem o även Monica o Eilert var med. Kul att de kommit o hälsat på. Vädret var varmt o fint så vi käkade lite middag ute på stan i det fina vädret, sen bar det av hemåt alla var trötta o det blev en tidig kväll. Dan efter var vi till vimmerby var mysigt, guman tyckte det var skoj få se alla figurer o världar. (Bilder kommer nedan) Synd bara det var lite blåsigt o kallt. På sön efter skjutsning o lämning så  tänkte först jag o gubben hitta p å nått riktigt skoj men eftersom vädret var kasst så beslöt vi oss för en siesta, säger inte mer än att den blev väldans lång , men ack så skönt, behövdes verkligen.

Idag har jag varit på 2 olika instanser o kikat på jobbet, var intressant o spännande, men måste säga man kan bli lite chockad mellan varven över vad man hör o ser, såå trist se att så många människor o riktigt unga människor mår så dåligt som de gör, huga, man får gåshud ibland.

I övrigt så såg jag lite roliga partypics hos vännen C o blev nästan lite avens ha ha, rackarns oxå längtar oxå efter lite party o mys =) men här får ni istället hålla tillgodo med mysiga vimmerbybilder så länge , vilket iofs oxå var väldigt väldigt trevligt!!

image246
image247
image248
image249
image250
image251

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, om du blir avis på mina partypics, så blir jag avis på dina fina vimmerbypics. Vill också vara där med mina barn. Hon är så söt lilla Tindra, det har hon ärvt efter sin mor. (ja även om Johan också är söt ;-) ) Hoppas ni hinner styra kosan i den här riktningen innan ni drar upp till Luleå, även om det bara blir en dag så vore det toppenkul. Vi saknar er. Många kramar

2007-06-18 @ 20:26:06
Postat av: Cammi

Åh vad mysigt ni har haft det, vill oxå bo nära allt sånt där :-) I dag har vi faktiskt varit i stora kalix, tänkte på er då :-) Hittade en soffa vi bara måste ha men då har vi ju inte kommit så långt med vår renovering...står still :-) Fast nu kan vi faktiskt inte göra så mycket före min pappa har tid o komma o dra lite el...så det är inte vi som är lata ;-) snart kommer ni ju hem oxå...ska vi boka in en fest den 14 juli redan nu? Är nämnligen den enda helger jag slutar 15 på lördag o är ledig på söndag! Skitschema säger jag bara...fast onsdagar kan funka om jag inte är för gammal för att orka jobba när jag är bakis ;-) hahah

2007-06-19 @ 01:03:00
Postat av: Sanna

Åh, sicka finingar jag ser! GUD, hon är ju såå stor nu lill-damen (stor-damen!). Lilla Jennsan saknas ju dock på bild. Jag brukar också hålla mig bakom kameran :-)
Hoppas ni mår SUUPER. Här är allt bra, lite ont i magisen efter way to much coffe! :-I
Pussisar och snuttisar

Postat av: Jenny

Cicci: Ja tackar så mkt ha ha. Visst det vora allt trevligt, annars får ni kanske glida upp till norr en sväng :-)
Cammi: Nice med soffa, vill oxå!! Låter bra med party då,vi får surra bättre snart!!
Sanna: Håller mig helst bakom ha h. Ja du stora tjejen har hon gått o blivit, om vi inte ses nu till helgen får vi försöka styra upp nått här framöver ,miss u!
pussis på dig med
(ps om du känner för det så tar jag som sagt gärna lösen till bloggen din)
hälsa gubben med!!Vi hörs!!! (Fan nu när jag skriver till dig får man nästan lust hoppa in i bilen med detsamma o glida ner till götet, drink raj raj med sanna o company låter inte helt fel =)

2007-06-21 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback