Första dagen avklarad =)

Imorse ringe kl 06.30, men kom då på att jag ju faktiskt brukar ha rätt lätt kliva upp på morgonen, kände mig nästan lite knäpp när jag verkligen mös på vägen till jobbet, kanske att solen sken oxå spelade in, men jag ritktigt mös av att vara uppe med alla andra som oxå var på väg på jobbet ha ha....

Dagen fortsatte fakitkst lika bra, känns sååå kul att börja jobba, verkar få en lugn o skön, ordentlig introduktion så det känns bra. Men vi får väl se efter ett tag, för det får inte bli så att jag bara sen går o kikar hit o dit, då får jag nippran, men än så länge känns allt jättebra. Får tom eget rum med eget telenummer ha ha, känner mig allt lite duktig :-) En annan sak vi har är överfallslarm, tack o lov behövs de inte användas särskilt ofta (är väl mer i sluten vården) Men känns iaf jättebra komma ut o börja jobba lite!

Men ojoj lite snurr ihuvudet nu av alla olika program o saker man ska gör där o där, har ju dessutom inte gått igenom hälften än ,nåja det brukar komma. Det enklaste sättet att lära sig är ju sen när man verkligen kommer igång o jobbar...(gör sakerna själv)

En sak man märker är vad hungrig man blir när man jobbar, annars är jag en riktigt slarvätare men nu skrek det i magen efter mat till lunch o nu till middag bara kastade jag i mig maten så jag nästgan har ont i magen nu. Efter jobbet kände jag mig oförskämt pigg o glad men nu börjar väl tröttheten komma lite smygande ha ha
Tror jag bestämt mig för att även till hösten jobba mån-tors 8-16,30 (istället för mån-fre 8-14, 14,30 ) känns skönt få lite längre ledigt, men vi får inte bestämt mig ännu...


Nu har bettan kommit till stan så ska väl cykla till jobbet imorrn, fast bussen var väldans smidig med tog ca 20minter så det var ju perrfa veta tills vintern.

På onsdag är det röd dag, får väl se , hoppas på ritkgt go väder, kanske blir en liten picknick el något sådant =)
Dan efter är gubben borta hela dagen/kvällen, tänkte kanske att jag skulle åka o kika på lite damfotboll på kvällen då, får se är iaf ett alternativ. sen på fre kommer ju Elenor, kul kul, blir väl utgång på lördag hoppas jag på ;-) (el fre vad vet jag..)skulle jag tro, o så en repa på stan kanske fre, men men vi får se....

Tänkte försöka kirra in lite msuik i telen min nu så jag har nått att lyssnapå under cykelfärden imorrn... :-)

Så over and out!!





Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att allt känns bra gumman. Är så glad för din skull. Hoppas de andra i familjen mår prima också.
Här är det bra. Har fått napp på en lägenhet som verkar perfekt, 72 kvm, balkong, diskmaskin osv. Ligger väldigt centralt också. Hon sa att hon hade fastnat för bara vårat mail och så idag när vi pratade lät det väldigt bra med allt och det lät som att vi skulle få hyra. Ska kika på den på fredag. Hoppas hoppas.
Vi hörs snart igen. Många kramar Ciccen

2007-06-04 @ 19:58:14
Postat av: Jenny

Åhh vad kul ,perfekt ska hålla tummarna bruden!!!
Kramen

2007-06-04 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback