Glömde ju..

Att även första dan för Tindrizen har gått bra!! JApp hon har ju varit med Anna idag tills Pappsen kom hem från träning och det hade gått bra, skönt o kul!!

Snubben min har förövrigt varit en liten gnällspik idag ha ha men hade han vart sjuk av vanliga skäl hade jag kunnat ta fram naughty sköterskan jenny men inte nu när det liksom är självförvållat ha ha.

Tyvärr har han mått så dåligt att han nu tycker han måste få i sig nått o köpt diverse flottiga saker hmmm bara jag som blir rund kanske =) Fast nu har jag ju kommit igång mer med vardagsmotionen så. dessutom har jag bestämt mig för att skippa dessa fikasaker på jobbet o frukta istället (har gått bra idag iaf, men liksom bara en dag ännu så jag ksa inte säga att jag varit duktig ännu..)

hmm eg inget vettigt denna gång heller men men
pussiluss på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Sanna!

Halloo Gummsan!
Nu har jag hittat hit efter någon vecka! Haha, haft IT-torka! :-)
Kuuul att du börjat jobba och allt känns bra, som sagt jag har ju inte läst på ett tag så jag har totalt glömt bort det! Pinsamt då du messade och jag inte Grattade!! :-I Än en gång, sååkul att allt känns bra gummiz!
Har låst min bloggas, började skriva ikväll igen så vill du ha lösen så hojta! Kramis oc godnatt

2007-06-04 @ 23:22:59
Postat av: Benny

Du det spelar absoluti ngen roll, är ju eg ingen big deal ha ha...
Om du känner för att ge lsöen så gärna!! Skikca ett mess el mail el så.
psu puss hjärtat hopaps ni får en fin nationaldag

2007-06-06 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback