Jobb, tvätt o nya grannar på G

Vet inte vad det är för knas med mina drömmar nu egentligen ha ha. I natt drömde jag oxå en råååkonstig dröm men det har nog att göra med att jag såg dokumentären om den där tokiga Lola ferrari, shit alltså snacka sjukt!

I övrigt har jag var på en slutenavdelning idag, känns lite som att jag kanske eg trivs bättre på en avdelning, fast nja kanske ändå inte är väl bara för att allt är så nytt på mottagningen.Tror jag kommer trivas galant bara jag får bättre pejl på saker o ting. Hur som haver känns det ännu superkul att ha börjat jobba o jag längtar tills nästa vecka då jag lite mer börjar ordentligt (är massa såna här inroduktioner lite varstanns ännu)

Idag hade jag tänkt åka o bada igen med gumman men vi stannar bara hemma idag o tar det lilla lugna, tvättar lite sängkläder o klipper gräset (ja jag vet kanske inte världens roligaste sysslor men tyvärr måste de ju oxå göras) När gumman ser bollibompa ska jag ta mig ett långt o skönt bad. nice!
Får väl se om jag måste glida förbi affären o göra nått åt mitt godissug osm just nu är enormt stort =)

Fick förresten veta att vi ska få nya grannar i juli/aug, spännande se vad det blir för några, hoppas på några bra, de som bor här nu är trevliga så ltie synd de flyttar. Hmm lite lur på att de kan bli en lagkamrat till gubben , vilket är helt ok men kanske lite väl nära bo vägg i vägg...nåja vi får la se vad d blir för några..

Ja inte mkt mer att berätta om nu så vi hörs kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback