Trevlig start på helgen!!

Igår kväll var vi hos Patrik o Anna, snackade massa  drack lite, käkade mumsiga jordgubbar o glass o hade allmänt trevligt, sen bar det av ut i nattliga vimlet en sväng.var trevligt.
Tyvärr vaknade man upp idag till ett väder som inte innebar strålande sol som jag hade hoppats på, kvällen blir nog dock supertrevlig ändå!!  Jag mår dock väldigt konstigt, alltså känner mig eg inte bakfull men mår jäkligt illa o det brukar jag aldrig göra dan efter (var ju dessutom ganska lungt igår..) men det blir nog bra med lite frulle i magen,


Har börjat sakna tindrizen massor, usch tänk att det är en hel vecka kvar tills vi får se vårt lillhjärta, blir nästan tårögd nu här man sitter, vill krama min skatt!! Nu vill jag bara att dagarna som är kvar ska gå i en rasslande takt. Fatta vad skönt sen är man ledig 6 hela veckor vara man får vara hemma i typ 1 månad så jäkla lovely!!! Ska bli så skönt vara i stugan, gå ner på badet, åka båt, grilla, bada bastu o tunna, spela kubb, se tindriz busa för fullt. Det är det jag just nu ser framemot mest. Men självklart dunderkul att komma hem o träffa alla igen, dessutom hinna det i en lugn takt.

Nej fyyy fan nu kan jag inte sitta här mer, började mååå så jäkla illa,usch så nu drar jag mig bort härifrån men först till alla:
Ha nu en rikktigt ritkgt trevlig midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: Anna och Co.

Trevlig midsommar på er!! Hoppas att du mår mindre illa!
Här är det väldigt lugnt efter en sexdagars arbetsvecka *pust* Inte riktigt van än :)
Imorrn ska vi å äta på färjan, jag Nina, Annica, Liv och kanske nån mer. Synd att du inte var hemma!! Nåja, vi får kanske nån mer chans att hitta på nåt under tiden du är hemma.
Kram på dig och familjen!!

2007-06-22 @ 21:49:10
Postat av: Anonym

Desamma gumman! Jadå det gick ganska kvickt över så det var lugnt. Ja osis jag inte var hemma, men kommer dock snart :-) Men hälsa girlsen!! Stor kram

2007-06-23 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback