Varmt o skönt!!

Man tror knappt att det är sant, igår kväll kl nio var det fortfarande 29grader, är ju nog varmt att det är så på dagen, helt sjukt , Denna hetta medförde att det var väldigt varmt närm an skulle sova som nog fick mig att drömma min heta dröm som innehöll bland annat:

Pirr, rysningar, heta kyssar, omslingrande kroppar, njutning, smek, skälvande kroppar, samt mycket mycket mer som kanske inte är så passande skriva här ;-)
Så trots en otroligt varm natt msåte jag väl erkänna att jag sovit oerhört gott ha ha!!

Nu till lite uppdatering: I fredags när Laura kom så käkade vi lite grillat, drack lite vin o pratade massa saker, sen begav vi oss ut i vimmlet. Var lite som min granne sa (så irri jag ej kommer ihåg namnet på henne) att det på Harrys faktikst var en hel del äldre, så vi kikade på ett annat ställe en sväng, men kom ganska snabbt tillbaka till Harrys där det faktikst hade blivit mycket bättre och vi hade riktgt trevligt! Hmm jag råkade nog få en kille o känna sig väldigt ung ha ha, jag gissade på att han ar 86a, killstackarn visade sig vara 79a, nåja man kan ju se det som så att han hade babyfacet i behåll ha ha. Sen kom vi/(jag) på en annan tokide, var ritkgt kul men stackars killen egentligen, Det var en kille o en tjej som man såg stötte på varann på dansgolvet o sakta men säkert närmade de sig varandra o när de liksom eg redan fått ihop de så tänkte ja att vi bara testar o ser om det går att få hans uppmärksamhet, hmmm var inte alls särskilt svårt, så han övergav sin dam han kämpat så hårt för o dansade med oss en stund, (detta var typ 10min innan stängning kanske)ganska snart förklarade jag att vi måste gå (ha ha ha) så resultatet blev nog att han blev utan tjej, stackarna han hade ju verkligen tjejen på kroken, grymma grymma vi =) sen brummade vi hemåt o mötte gubben i dörren som gled mot arlande o resa till usa i en vecka, miss my plutt!

Så igår var en seg dag, egentligen inte bakfull, utan bara så där att hjärnan jobbar i ultraslowmotion. Men vi gled in på stan ne sväng o sen ner på Tinnerbäcken o badade, måste säga att jag gillar det stället, var perrfa med kidz, barnavdelningen var bra o ganska lätt för mig att slappa oxå. Tindriz njöt som vnaligt i fulla drag, att bada är nog det bästa hon vet. Dock var hon väldigt intresserad av de andra barnens leksaker, så igår åkte vi o köpte en liten badboll o ring till henne så hon oxå har.

Idag var planerna att åka dit ute igen, vi får se, är lite molningt ute men ändå 24 grader (Har upptäckt en ny sajt, som en rittig pensionär, tv4vadret.se. där kan man se vad tempen är just nu runt om i hela landet..) så kanske blir bad elelr så blir det väl ikano huset skulle jag tro, innan vi kl 16 droppar av Elenor på station o takar för en väldans trevlig helg!!

Lite pics:

image241
På väg ut i vimmlet, bortse från kaoset runtomkring (har en förmåga att stöka ner innan utgång)

image242
Den obligatoriska spegelbilden o tungbilden, länge sen man tog en sån nu. Kommer ihåg på den ritkgt unga tiden då var den ett stående inslag, så kände vä latt det var dags att friska upp minnet lite o ta en sån igen =)

image244
Goa gumman på badet!! (ska föröska ta bättre pics om vi åker dit idag

ut o njut i solen!!!
kram

Kommentarer
Postat av: sussan

Du såg ju helt gorgeous ut när ni skulle göra stan!!
Kram och hälsa familjen!

2007-06-10 @ 14:31:48
Postat av: Jenny

Tack, en får göra så gott en kan ha ha =)
På bilden är ju inte mina nya fab skor med,svart peep-toe pums, I like men kanske inte de skönaste i längden :-)
Snart komemr vi ju till Luleå, kanske vi brudar få drar en utgång på färjan då ;-)
Kram o hälsa du med!!

2007-06-10 @ 17:47:45
Postat av: sussan

Det vore ju jätteskoj att gå ut ihop!!
Och då bara måste jag ju hitta nya "klackidojor" jag med :-D
Kan du inte fota skorna? I love shoes!!
Kram

2007-06-10 @ 19:21:11
Postat av: Annicka

Vilken babe, skitsnyggt linne. Vill oxå ha, var har du hittat de? Håller med om att bild på shoesen hade varit kul, älskar skor.

2007-06-10 @ 21:10:48
Postat av: Jenny

Sussan: Ja visst vore det :-) Skor är lovely, kan bara tipsa dig om http://www.have2have.se/ mmm mycket finisar där, Mina dojjisar är la eg inte så speciella men i like them, ska föröska fixa nått kort.
Kram
Annicka:
Tack själv babe! Hmm linnet är eg en tubklänning som halkat lite väl långt upp ha ha, Är från Gina.
Ja du skor skulle man kun handla hur mnåga som helst av egentligen :-)
Vi hörs kram

2007-06-11 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback