Bilder på gogumman!

Här kommer lite bilder på vår tjej från då mormor, morfar och morbror var här. Tack för de fina bilderna!:


image104
Läsa Tidningen det är en höjdare. Men kalrt att favvisen ändå är:

image105
När någon läser för mig. Och det gör mormor så gärna!
Finns även an annan sak som jag tycker mycket om:

image106
Godis såklart =)
Annars älskar jag att vara med och hjälpa till, jag skjuter min stol överallt för att kunna vara så hjälpsam som möjligt:

image108
Här hjälper jag mormor med att vispa lite grädde.

Medan kakan gräddas väntar jag så glatt och busar med annat:
image109
Hej på er!


Att vara ute är även det toppen, tycker mycket om att springa iväg på egna äventyr. Finns ett ställe jag gärna går till:

image111
Ja jag älskar guna gunghäst och åka rutchkana det är toppenkul. Men ibland vill jagä ven ha med mig någon annan på promenad:


image112
Ja bebisen min måste oxå få gå ut och åka vagnen lite...


men nu har Mormor, morfar och morbror åkte hem för denna gången. Jag brukar prata med dem i telefonen ibland och så lekar jag även att jag ringer till dem ibland:
image113
Jag brukar även få prata med farfar i telefonen ibland. Och nu har han sagt att han kanske ska komma och hälsa på mig snart. Om inte så får jag ju träffa dem ganska snart i alla fall.Jag längtar efter att se er alla och få visa alla nya bus jag kan och berätta allt jag brukar göra på dagarna.

Kram på er Mormor,morfar, farmor,farfar och såklart morbror, faster och farbror oxå!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, vår lilla dam har likadana kläder :-) Åhh ni skulle varit här i dag, vi har varit ut med skotern och grillat hamburgare och korv...så jäkla mysigt! Gumman somnade i pulkan både dit o hem, såklart var hon tvungen att få åka skoter en sväng sen eftersom hon "missade" allt när hon sov :-) "meeeer meeer", hon får aldrig nog av det! Kram

2007-03-04 @ 16:38:42
Postat av: Sanna

Hon är såå fin er favorit! Snygga bilder också, kan skymta den snygga kåken.. Ser FINT ut gumman!
Hoppas att ni alla 3 har det super.
Kramar i massor från Sanna, Alice, Wilhelm & Maja! (De två små måste ju ingå!) =)

2007-03-04 @ 21:08:31
Postat av: sussan

jag få en kram va?! :-)
Puss på dig (eller näää jag har ju en äcklig herpesblåsa men en kram får du :-))

2007-03-05 @ 08:15:24
Postat av: Jenny

Cammi:
Såg nys bilderna hos dig msåte säga vi blev mäkta avens, såg ritkgt härlgit ut! Ja tyckte dem där kläderna var så gulliga, kommit in mkt söta barnkläder nu=)

Men vi ses "snart" Kram

Sanna: Thanks baby! Jodå det är helt ok vi trivs, får la se var vi bor nästa år bara.. Ha det supergott ni med!!!

Sussan: Klart ni får en kram!!

2007-03-05 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback