Dagens....

Dagens mys:
Min promenad o till golfbanan, var så härligtväder ute o doftade så gott, mötte massa vårnjutande människor härligt..

Dagens oturliga:
Magens skrik i sllutet av prommisen :)

Dagens saknar:
Mina härliga skogsprommisar i gbg med en Freya som kastar sig fram över stockar o stenar. Både härligt med luft o roligt se gumman i action

Dagens vill ta:
Gröna kortet vill jag verkligen ha, blev ännu mera inspirerad efter min lilla prommis

Dagens vill ha:
Ett snyggt fint golfset, men även en finare vit eller rödklänning o snygga klackedojor (måste ju rusta garderoben inför party kanske)

Dagens tv:
Hockey som vanligt, grrr, fast lite spännande se vem som blir finalmotståndare.

Dagens fördelsdeagstjej:
Thilde 2år!!

Dagens middag:
Grillade hammisar m bröd o strips i solen på baksidan

Dagens fundering:
Hur en del människor orka leva sitt liv och bara se allt negativt och gnälla på sin omgivning.  Orka Liksom!

Dagens chock:
Luleås tränarstab inför nästa sässe 3xRoger...

Dagens besvikelse:
Att det bara för att solen börjat skina börjar spela Per Gessle på radion konstant när det finns så mkt bättre att spela

Dagens ros:
Till de gamla gulliga pensisarna som så gulligt hälsade o pratade om våren med mig. Sköna söta gamlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback