Final Jipppppiieeeeeee!!

Fatta vad sjukt kul man kan knappt fatta! blir så glad när jag tänker på det. Lite sur blir jag när jag hör att damerna på olerays har super trevligt beställt in champange o helrör o grejer, grrrr vill oxå. Inte direkt van att missa såna här saker. Fast unnar dem de såkalrt önskar bara jag oxå kunnat vara där!!


Återigen superduepr tack till våra päron o faster som lovat hjälpa oss med gumman nu under finalserien o (förhoppningsvis nångra dagar efter åt så man kanske får fira... men men lång lång väg dig kan lika gäna bli fyra raka förluster... ) Gummsan åker nog upp redan till påsken för då kommer brollan hem o mamsen o papsen är lediga o ville vara med henne. sen jobbar de visserligen men det ska även bli sååå kul att gumman får vara lite med farmor o farfar o faster!  Hon saknar er alla o pratar om både Luleå o kalix!

Hmm hon är välrdens sötaste fast hon har ju även kommit in i lite trotsperiod så kläd frågan är en disskusion varje morgon, (tjejigt??) Kan själv eller vill ha något annat, oj oj oj men sen när man busar o leker så kan man inte annat än att skratta åt hennes påhitt. som idag fick hon min gamla mobil. Hon började inte låtsas ringa, nej hon började knäppa kort. skadad ser väl som mamma alltid gör, knäpper jort hit o dit på henne.Mammas gobit kommer sakna henne nått så in i bomben. Fast jag ändå på något sätt tycker det ska bli supertrevligt bara vara jag o gubben en sväng oxå. Det behöver vi efter alla resor denna säsong. alla kast o ovisshet, har faktiskt varit en ganska tuff sässe för oss alla, om ändå med mycket trevligt.Men kan vara skönt bara få rå om varandra oxå. O ha liten egentid.Och uppelva detta ordentligt, för lhc är ju detta redan historiskt så kan varak kul vara med!

Till mormor, morfar, morbror,farmor,farfar, faster: Shar sagt det förr men säger det igen från djupet av mitt hjärta. Verkligen tack för att ni finns o ställer upp !!! det är verkligen "guld" (ha ha) värt!!

sitter faktiskt här med tårar på min kind både av glädje över gubben o laget, fatta vad kul för dem. Men även för våra underbara familjer, så snällt!

Stor kram o gonatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Än en gång gumman, ATTANS så glada vi är å era vägnar. Kan inte riktigt släppa det! :-)

Härligt att ni skall få lite egentid, viktigt att ni får det. Så ni kan rå om varandra och bara njuta av och med varandra. Som du säger, efter denna sässen behövs det! Och det gynnar ju ingen så mycket som Tindra i längden, då mamma och pappa älskar varnadra och är lyckliga!
Förstår givetvis att ni kommer sakna er ögonsten, men försök att njuta och mysa riktigt mycket! :-)
Så snäll familj ni har som finns där.

Hoppas ni får en KALAS bra dag gumman.
Än en gång GRATTIS. Pussa Johan en massa!

Kram från Sanna & min lilla familj!

Postat av: Sanna... IGEN! :-)

Hej igen vännen!

Har bara en fråga...
-Ligger Nyköping nära er?

Pussen

2007-03-30 @ 17:34:18
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag o geografi :-) men nu vetj ag iaf, det ligger ganska nära ca 10mil, hur så vännen?
( så pass nära så vi kan ses ganska ofta om det handlar om något sånt, tågen går titt som tätt =)

Tack så mkt, ja det känns skönt faktiskt att få lie egen tid, som du säger man kan behöva det oxå, även för gummans skull!

Puss o kram i massor till er med!!!

2007-03-30 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback