Gubben skäggigare än nånsin-...

Ja nu är det ju slutspelstider o smartskaftet passade inte på att raka sig innan så nu är skäggig nåt så in i h-vete. Nåja lite manligt kanske ha ha :-)   Tycker bara inte om när det klias när man pussas...

Är precis hemkommen från staden, våren börjar verkligen komma, så mysigt! Men det ger mig även huvudbry finns så många fina olika skor väskor mm att jag verkligen inte kan bestämma mig för vad man ska vilja ha. Behvöer eg nya byxor men fan det är svårt hitta.Hatar köpa nya byxor! Skulle eg vilja ha ett par ljusa lite baggy snygga jeans nu till våren somamren, tycker det kan vara sååå schnygggggt, med bara en pike eller ett linne till o några niciga skor. Men behöver även "vanliga" byxor hmm Hittade ett par snygga shorts aktiga brallisar på MQ som var gör fina..måste kanske slå till...  Synd bara det ekar i börsen...

Kom på att jag kanske skulle kunnat börja få introd på någon avdelning på natten för då skulle jag ju kanske kunna börjat jobba nu. Fast insåg även det blir lite svårt med gubben matcher varann dag. Då han ju är borta tills efter kl 22 så jag får nog helt enkelt vänta tills våren. men det kanske e lika bra då man inte vet när sässen är slut o vi packar vårt pick o pack o drar hemåt...

Var iaf på en läghetsvisning igår på en supermysig lägga,vi är med i budgivningen så här till en bötjan så får vi väl se. den var helt ok. skulle bara byra ut så alla maskiner är rostfria nu var det blandat o det kanske inte är så hippt :-)

De skulle kolla upp om jag o stumpan fick plats på lördag så kanske kanske "I show in Luleå" på en blixtvisit. hoppas det, vore kul komma hem en liten snabbis. Kul träffa Cammi gumman oxå.  Men annars får man kanske dra ihop något med nån av damerna här...

Igår var vi på öppna förskolan igen, jisse vilekt liv så många ungar. Nu börjar gumman visa sitt rätta jag= vildhjärnan alltås. ibörjan ahr hon varit lite lugnare, inte blyg eller så men bara inte kastat sig ut för rutchkanan o sånt som vanligt... Men igår var d några so msa att nu syns det hon börjar känna sig hemma här. Ja gisses hon sprang runt där o tjoade o hoppade.  Inte blyg för f em öre. Jag har fudnerat lite och orat mig för så hon inte ska bli så mammig nu när hon "bara" är hemma med mig. Men verkar inte vara så. Hon bryr sig inte om mig när vi kommer ut någonstans där det finns barn eller leksaker. Inget fel i att vara mammig Men jag vill ju inte att hon ska bli inåtvänd o försiktig o få svårare att komma in på dagis sen när det väl blir dags igen.eftersom hon varit /är så orädd o framåt nu.  Mensom allt är nu känns det som att nästa inväning kommer gå lite lättare. 

'Nu dags för dagens lilla busstund kramen kramen



 

Kommentarer
Postat av: Sanna

HEJA HEJA, LINKÖPING!!! Kul att de vann igår vännen. Håller allt koll på er. :-) Prinsen och killarna vann även de. Snacka om att jag var ett nerv vrak. Opps!

Såg att du ringt igår, men hann inte ringa upp och nu skall jag iväg till mamma. Men gumman, VI HÖRS SNART! Miss u all.

Pussa Johan & Tindra från Sanna & ALice
och en stor en till allas vår Jenny!

2007-03-07 @ 13:26:27
Postat av: Jenny

Kul att "ni" oxå vann!!! Grattis håller verkligen tummarna för grabbarna!

Ja du nerverna är inte dem bästa just nu =)
Menm an känner ju att man lever.Har minsann sett du blitt så duktig o börjat träna, shit vad duktig du är tjejen!! Imponerad ja visst!!!

Miss u to babe
kram kram

2007-03-07 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback