Hemska tanke...

1.11 stod klockan på när det hemska inträffade, man fick rysningar ik roppen när man tänkte på vad som kudne skett o hur det kunde sluta. Kroppshåren reste sig på hela mig av tanekn. det var alltså Robin som åkt på en tackling o låg kvar på isen, länge länge o till slut fick bäras ut på bår. Gissa min suck av lättnad när jag hörde att allt gått relativt bra ändå!   detta kan verkglein vara en baksida med hockeyn,för jag ska erkänna att tankarna skenade iväg ännu mer o man tänkte.TÄNK om det hade varit snutten min, fy då hade jag inte vetat vars jag skulle tagit vägen. Är så lätt hänt att det går galet så rätt kontigt att det  inte händer farligare saker oftare. Men tack gode gud för det!!

Blev förlängnign o till sist vinst skönt skönt. efter matchen såg jag en sak som fick mig att se rött, vad det är kan jag inte säga men blev så upprörd. Tänk vilka svin det finns!!  Nej vissa förstår jag mig verkligen inte på. En del människor får man bara rysningar av att se, jag visste att denna person var så innnan men att verkligen få se detta nu oxå nej fy, det tar priset. Stackars rara lilla människa som är tillsammans (gift??) med detta kräk, ja i mina ögon är denn* inte mera värd än så.. Nej fy nu över till något trevligare!

Ja läggan på Valla var gööööör mysig, men nu blev det så in helsike budgivning så vi banagade ur efter ett tag. Mycket pga attt grundhyran iden var så pass hög. så nu får vi se hur vi gör. Spanar runt lite lätt. Finns hur många som helst superfina 2or, men nada superniciga treor, typiskt!!

Har beslutat mig för att inte orka hänga med till Luleå, då d åker först på lördag, hadej ag varit själv, nemas problemas bara skoj. Men nu med tindra så känns det lite jobbgt för så få timmar. Eftersom vi snart ändå kommer hem. Lite tungt då hon hatar va still en minut o grabbarna kanske vill vila o ta det lugnt innan matchen på planet/bussen. Nej jag skulle va blöt i svett innan vi ens va framme så jag åker nog till Helena o ser matchen med dem i stället, mkt lugnare o skönare!

Men nu lite kladdkake rester =)

kramis!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Jag håller med om att det verkligen är hockeyns baksida. Usch och hugaligen!
Hoppas ni mår bra och härligt med vinst igår igen. Heja Johan! :)
Dags att kliva ur sängen.
Hope I´ll se you soon.
Kram på lilljensan :-)

2007-03-09 @ 09:56:46
Postat av: Jenny

Tack detsamma!!!

Kramisen

2007-03-10 @ 18:31:44
Postat av: Amanda

Hej!!Jag hejar så jätte mkt på Linköping pappa å mamma hejar på Luleå:(Typiskt dom.Men men jag hejar iaf på er:)Emil oxå:)Men jag längtar som fna att få träffa er .Vi saknar er!!

//Amanda!!

2007-03-12 @ 14:22:30
Postat av: Jenny

Hej gumman vad go du är! Bra du hejar på rätt lag, men en hemlis lite i mitt hjärta hejar jag oxå på luleå :-) Fast klart jag msåte heja mer på linköping nu när de möts.. Men de är många som sagt till mig nu, att de i vanliga fall hejar lite på johan o lhc men nu när de möts så msåte de ju heja på luleå. Men du o jag hejade ju på vinnande laget i slutändan.
Vi saknar er oxå men vi ses ju snart
kram kram kram

2007-03-12 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback